Sverige idag..

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Var har du sett det?
Inte själva hyllningar men ingen rök utan eld.
Inte så svårt att fatta. Vi är hundar för många.
Och vi har kränkt boken.
Från Flashback:
På sociala medier och i olika kanaler har man senaste dygnen kunnat se mängder av personer uttrycka glädje och fira att svenskar mördats i terrordådet i Belgien

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Inte själva hyllningar men ingen rök utan eld.
Inte så svårt att fatta. Vi är hundar för många.
Och vi har kränkt boken.
Från Flashback:
På sociala medier och i olika kanaler har man senaste dygnen kunnat se mängder av personer uttrycka glädje och fira att svenskar mördats i terrordådet i Belgien
Riks på Facebook bland annat

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fick erbjudande om någon gratis "så pratar du med ditt barn om samhället och svåra händelser" av RÄDDA BARNEN idag?!?

Det var ju de som stod först i kön till barrikaderna för obegränsat med MENA, det är så sjukt magstarkt att de som förstört landet behåller sin position.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Kortfattad artikel.

Screenshot-20231019-120352-Chrome.jpg

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

Så går det med en utskrattad säkerhetspolis uppbyggt av socialfall,pedofiloffer o tafatta autister med vattenskalle

:rofl

BUP klassen är fullt upptagna med att spana på vanligt folk som er för att ge tillbaka för att dom fick gå särskola....

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Henrik Jönsson får till det.

"Den amerikanske nationalekonomen Thomas Sowell skrev en gång att “om slaget om civilisationen står mellan mesar och barbarer, då kommer barbarerna att vinna.”".

"För att parafrasera Sowell är det just dessa “mesiga” reaktioner som gjort det möjligt för barbariet att växa sig starkt, för Sveriges skenande dödsskjutningar, hedersmord och hyllningar av terrorister är alla uttryck för en och samma sak: att det svenska samhället underlåtit i att markera hårt mot våldsförhärligande kulturers uttryck – med resultatet att den toleranta demokratin urholkats."

Sååå, mesar till politiker och mesar till väljare och närmast noll instinkt om vad som är ett hot mot flocken.
Vilka alternativ har vi då förutom sälvförsvar medelst våld eller självförsvar medelst värdegrund (den ena har visat sig inte fungera - alls)?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

Så går det med en utskrattad säkerhetspolis uppbyggt av socialfall,pedofiloffer o tafatta autister med vattenskalle

:rofl

BUP klassen är fullt upptagna med att spana på vanligt folk som er för att ge tillbaka för att dom fick gå särskola....
Problemet är väl att den här typen av information (brottslighet, djurplågeri osv) är något som i princip är "hemligt" i Sverige. Och offentliggöra så det blir lättilgängligt kommer inte på fråga.
Eller ?
Tvärtom ska dömda brottslingar ha skadestånd i Sverige om andra påminns om vad dom gjort.

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Med såna här dåsiga kuksugare som denna funkar inget , kom från Säpo till Noa.

INTERN_PE_net.jpg

Jag fick högsta betyg från Säpo , CIA agent 2003 när.dom kollapsade - dom är så blåsta i huvet så skulle jag vara Johan Ohlson skulle jag hoppa från nån hög bro....

Han är livrädd för mig ?

Nu hånar jag Mr Dåsig , ey Johan flane - komsi komsi

20220117-100047.jpg

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Hade inga aning om att Sverige har befäl utbildade i Ryssland !

Svensk officer examinerad från ryska generalstabsakademin​

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Vad skulle kunna gå fel? ?

Det här är bara en reklamgrej för Säpo precis som Paymanbröderna historian.

Man tar upp sådant här vid dåliga skriverier

Uppenbara fall som flashas upp för o få positiv publicitet

Och få ännu mera stålar för såna här...

Som ändå inte köper tandborstar

20210831-145742.jpg

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hade inga aning om att Sverige har befäl utbildade i Ryssland !

Svensk officer examinerad från ryska generalstabsakademin​

Vi måste ju fylla på leden med spioner nu när vi gallrat av några stycken.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Att du betalar över medel i skatt eller om du har jobbat här i 10 år säger ju öht inget om din moral och dina värderingar. De två parametrarna visar inte att du kan bete dig civiliserat.
Tycker du att jihad låter som en mysig grej att pyssla med så skiter jag fullständigt i hur mycket du tjänar eller hur länge du arbetat. Då ska du inte vara här. Du ska inte komma hit från första början. Pung(t) slut.
Jag gissar att kravet på att ha ett normalt jobb och betala normal inkomstskatt plockar bort 90 % av Jihadarna.
Hur tänker du bli av med de återstående 10 %.
Som (s) "Europas lägsta arbetslöshet" under Löven
blev under Maggan
"Det är bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden." :rofl
Det räcker inte med principen. Det behövs en lösning också. Fram för förslag Zoda, Markus osv.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Jag gissar att kravet på att ha ett normalt jobb och betala normal inkomstskatt plockar bort 90 % av Jihadarna.
Hur tänker du bli av med de återstående 10 %.
Som (s) "Europas lägsta arbetslöshet" under Löven
blev under Maggan
"Det är bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden." :rofl
Det räcker inte med principen. Det behövs en lösning också. Fram för förslag Zoda, Markus osv.
Danmark verkar ha lyssnat på dig.
"Utlänningar som får socialbidrag kommer att behöva arbeta minst 37 timmar i veckan såvida man inte uppfyller kraven på att antingen ha varit bosatt i Danmark nio av de senaste tio åren, eller haft ett heltidsarbete i 2,5 av de senaste tio åren."

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Oj vad det går frammåt här. Jag hänger tyvärr inte med i samma takt bland jobb, vila och nu är jag dessutom förkyld med stopp i huvet.

Såg att nån tog upp varför vi inte revolterar. Kan det bero på att vi har forum där vi kan 'prata av oss', istället för att samlas på nån avlägsen pub och planera nåt konkret? Jag ser framför mig 10-15 pers vid ett långbord, liksom en styrelse för en BRF håller man ett möte, varpå man samlar ihop 150-200 man med krattor och högafflar. Sen går fackeltåget mot riksdan med mummlet "bränn, bränn, bränn" ..

Jag är på ?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Har ingen koll på antal bokbränder men tänk om resonemanget är 1 bok = 1 liv då är det nog inte slut än.
Vid sport och idrott där Sverige deltar blir det möjligtvis väldigt få biljetter sålda om man spekulerar om attackens effekt.
En enkel lösning vore väl att man inte behöver ansöka om tillstånd för att bränna böcker och liknande. Skulle spara mycket polisresurser !

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin