Two stroke man
Gudomlig sporthojare
En enkel lösning vore väl att man inte behöver ansöka om tillstånd för att bränna böcker och liknande. Skulle spara mycket polisresurser !
Jag gissar att ingen skulle bränna Koranen två gånger.
En enkel lösning vore väl att man inte behöver ansöka om tillstånd för att bränna böcker och liknande. Skulle spara mycket polisresurser !
Tror att väldigt många skulle avstå från att bränna en enda Koran offentligt i Rinkeby, Husby eller något av våra andra utsatta områden !Jag gissar att ingen skulle bränna Koranen två gånger.
Göra en Gudrun?Men vad vet jag mer än att jag själv inte skulle bränna en Koran som jag inhandlat.
Kan ju lika gärna elda upp sedlar, onödigt.
Göra en Gudrun?
Sätten att skämma ut sig på är många.Kissa på golvet i moskeen?
Haha, sådan är vårt "försvar", så jävla 100% Sverige. ????Hade inga aning om att Sverige har befäl utbildade i Ryssland !
Svensk officer examinerad från ryska generalstabsakademin
Svensk officer examinerad från ryska generalstabsakademin
Efter två års studier examinerades under midsommarafton den svenske överstelöjtnanten Johan Huovinen från Ryska Federationens Väpnade Styrkors Generalstabsakademi i Moskva med högsta betyg.www.forsvarsmakten.se
Gissar på att han behöver komplettera med denna kurs på självaste fhs.Haha, sådan är vårt "försvar", så jävla 100% Sverige. ????
Det är inte så illa som det är lätt att tro, även om jag trodde det först. Kursen är tydligen standard för alla diplomater som anmäls som försvarsattache i Moskva. Först Rysska så den blivande "försvarsattachen" kan hänga med och sedan information om Ryssland och Rysska försvaret.Konstigt ändå att rysk utbildning beskrivs så positivt:
"Utbildningen håller mycket hög klass och den ger ett unikt tillfälle att få lära sig Ryssland och hur dess väpnade styrkor fungerar. Lärarna är mycket duktiga och de flesta har erfarenhet från olika krig och konflikter, säger Johan Huovinen."
Detta är alltså Svenska försvarets hållning mot Ryssland, inget tomt snack om badtofflor här inte. ???️?
Det är relativt remarkabelt att S och M regeringar odlat denna vidriga positiva syn på ärkeskitlandet Ryssland och nu kladdar av sig på oss SD väljare faktiskt.Det är inte så illa som det är lätt att tro, även om jag trodde det först. Kursen är tydligen standard för alla diplomater som anmäls som försvarsattache i Moskva. Först Rysska så den blivande "försvarsattachen" kan hänga med och sedan information om Ryssland och Rysska försvaret.
Skulle inte förvåna mig om det finns liknande kurser i andra länder för försvarattacheer.
En tidigare svensk försvarattache i Moska är (ingen blir väl förvånad ?)
Det var Regeringen Palme I som benådade Stig Wennerström efter 10 år 1974.Stig Wennerström – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Citat: men någon diplomat med kodnamnet Getingen har inte avslöjats slut citat
Min kommentar: Var någon i Regeringen Palme I eller i "Regeringskvarteret" Getingen ?
Vad är din obefintliga poäng nu? Att det finns badtofflor i USA?Nej, det är inte alls konstigt, vi har militärer som utbildar sig i USA också
Jag vill höra samma ramaskri om det
Inte alls vi hade ett befäl som varit med i Vietnam. Han hade en väldigt lättsam stil att leda jämfört med andra befäl men när han skrek skydd slängde man sig direkt ner på marken.Nej, det är inte alls konstigt, vi har militärer som utbildar sig i USA också
Jag vill höra samma ramaskri om det
Då har du väl sett rätt ! Godkänt för din del. Synd om henne. Bara att beklaga.Sätten att skämma ut sig på är många.
Sett henne springa runt som en yr höna och affischera i Simrishamn. Hon har rörelsemönster som en missbrukare.
Nu måste jag tyvärr lämna ironin och vara lite tråkig med fakta.Nja problemet med vanliga trampcyklar är att de saknar regskylt.
Likadant med 25(?) km/h mopeder.
Annars hade trampcyklar och 25(?) km/h mopeder också upptagit värdefull gatumark.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|