"Tävla bana 2007" - steg för steg?

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Spoox skrev:
2384021 haha, jajamen! delvis :)

bana å tider kan jag lägga upp å erkänna inom en framtid.
Brukar inte va dryg och tänker inte va det nu heller:)
Men många (läs Nästan alla) kommer tro att du måste hinna googla dig till en bana med den längden och rätt tid eftersom du inte kan svara vad du gjort för tid och var.
Mina 2 cent.....

Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Hitecfrollo skrev:
2384035
Spoox skrev:
2384021 haha, jajamen! delvis :)

Brukar inte va dryg och tänker inte va det nu heller:)
Men många läs Nästan alla kommer tro att du måste hinna googla dig till en baba med den längden och rätt tid eftersom du inte kan svara vad du gjort för tid och var.
Mina 2 cent.....
Kan bara meddela att det finns ett litet fåtal banor med längd strax över 2 km, och Miniin har banrekordet på den ena. Den andra tror jag att watz har banrekordet på.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Spoox skrev:
2384031 ville bara se hur fort de går att köra på en orginalhoj å nu vet jag de, vet vad den klarar av för hastigheter å hur mycket man kan lägga ner den mm, vet oxå att den har mer krut i motorn än vad jag klarar behandla i en kurva

Ähum....ja du har nog vridit ur precis allt ur R1án.....inte ens Rossi hade kapat en tiondel på din tid på din hoj just den dagen...:va

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Dirtfighter skrev:
2384028
Men det skulle vara kul att prova på RIKTIG bana åxå..

Så du dissar bankörning utan att ha kört på bana (gokart undantaget)? Bra där .. :tummenupp

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Nr:18 skrev:
2384042

Kan bara meddela att det finns ett litet fåtal banor med längd strax över 2 km, och Miniin har banrekordet på den ena. Den andra tror jag att watz har banrekordet på.

Och ingen av dom körde en "600 banhoj" då förmodar jag.
Men å andra sidan förväntar du dig en hög sanningshalt i hans inlägg eller?

sandstream

Guest
Spoox skrev:
2384031 haha ja antagligen.
sen är de ju så oxå vet du att alla är inte födda till förlorare, vissa har vinnarinstinkt. säge rinte att jag har de för de har jag inte, å som jag skrev i inlägget om du läste de, jag är ingen naturbegåvning heller. är bara helt enkelt --- dum i huvudet å inte rädd om något, ville bara se hur fort de går att köra på en orginalhoj å nu vet jag de, vet vad den klarar av för hastigheter å hur mycket man kan lägga ner den mm, vet oxå att den har mer krut i motorn än vad jag klarar behandla i en kurva
Du personifierar verkligen uttrycket "full av skit" just nu :D
Kom igen nu, var en man och skriv vilken bana det var och din tid, eller är du för feg för det?

MrRoadSnail skrev:
2384052 Så du dissar bankörning utan att ha kört på bana (gokart undantaget)? Bra där .. :tummenupp
Nja, han hade väl en vråltrimmade 250 i mitten av 90-talet om jag inte läste fel.

Last edited:

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Spoox skrev:
2383964 jag = nybörjare, har haft körkort 2 månader (var av en av dem med gipsat ben nu) ägt motorcykel i 1 mån. efter 3 veckor på hoj bar de av till bana med polare. jag körde på min helt orginal R1-04, fint väder och torrbana så lyckades jag prestera en ligt mig en tid jag är nöjd med, å den låg 2 sec över banrekordet på en strax över 2 km lång bana, å då var de en 600 banhoj som hade banrekordet.. är jag då naturbegåvning? nja verkligen inte, har jag själförtroende? jajamen! är jag ödmjuk i kombination med de? absolut inte.. vad är jag då? dum i huvudet/oansvarig å kör helt å hållet utan rädsla..
menar bara att man behöve rinte vara "dålig" för att vara nybörjare å naturvbegåvning/ödmujkhet är inte alltid vägen till toppen

Hahahah det var ju riktigt kul :)

Ska du googla fram vilka vartider som gäller innan du postar var och hur snabbt du har kört :va

:tomten

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
sandstream skrev:
2384074 Nej, hans polare har redan ljugit ihop detta :rofl
Hehehe undra om man ska låna nån polares dator som är inloggad på SH och flama en gång bara för att se dennes reaktioner när han blivit bombad av pm eller liknande när han nästa gång sätter sig vid burken:)
Nån som fyller jämnt eller kanske ska gifta sig :)

Edit: den här ursäkten är numed förbrukad och kommer inte godtas i denna tråd....

sandstream

Guest
nilzz skrev:
2384079 Haha ja troligtvis, stackarn kommer nog snart på att han blivit blåst :)
Tveksamt, folk utan självkritik brukar vara bra på att övertala sig själva om att de nog trots allt är lika bra som Sverige- eller världseliten :D
Precis som jag tror att jag kan sjunga bra efter ett par snapsar, eller rättare sagt, jag sjunger förbannat bra efter ett par snappsar...

Hitecfrollo skrev:
2384083 Hehehe undra om man ska låna nån polares dator som är inloggad på SH och flama en gång bara för att se dennes reaktioner när han blivit bombad av pm eller liknande när han nästa gång sätter sig vid burken:)
Nån som fyller jämnt eller kanske ska gifta sig :)
Jag har såklart inga polare men det vore jäkligt kul testa din idé :D

Last edited:

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
ja jag googler för fullt! hittar inte så många dock så jag har nog försagt mig.. hoppsan..
har alla dåligt tålamod eller? å bara för att jag skrev ett sådant inlägg så verkar alla tro att jag har varit å kört på värsta gryma fetebanan, typ assen eller nått å sen att jag kört 5 sek snabbare än Rossi å så vidare. konstigt, var de ingen som fick förstod min mening med de inlägget eller den röda tråden?

sandstream

Guest
Spoox skrev:
2384093 ja jag googler för fullt! hittar inte så många dock så jag har nog försagt mig.. hoppsan..
har alla dåligt tålamod eller? å bara för att jag skrev ett sådant inlägg så verkar alla tro att jag har varit å kört på värsta gryma fetebanan, typ assen eller nått å sen att jag kört 5 sek snabbare än Rossi å så vidare. konstigt, var de ingen som fick förstod min mening med de inlägget eller den röda tråden?
FEGIS!!!!

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Spoox skrev:
2384093 ja jag googler för fullt! hittar inte så många dock så jag har nog försagt mig.. hoppsan..
jag tror de flesta antar att det är en svensk bana, så det är ingen fara. Säg nu istället vilken det är.

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
sandstream skrev:
2384086 Tveksamt, folk utan självkritik brukar vara bra på att övertala sig själva om att de nog trots allt är lika bra som Sverige- eller världseliten :D
Precis som jag tror att jag kan sjunga bra efter ett par snapsar, eller rättare sagt, jag sjunger förbannat bra efter ett par snappsar...

Jag har såklart inga polare men det vore jäkligt kul testa din idé :D

läs mitt inlägg igen sandstream.. utan självkritik skulle jag inte vilja påstå att jag. tror snarare jag har jävligt bra självkännedom.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln