Jonte VSB R-T skrev:2384148Om det var nån som åkte 2 sek från banrekordet på LMS trafikövning skulle nog flera av LMS hjältarna dö av chock. Skulle vara kul att se...
Där har jag en tid ifrån så om det är rätt bana ska det bli grymt kul att jämföra.samuel w skrev:2384140jag sätter en femma på monzta? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=127943
Paff?Blå R1 skrev:2384143Jävla vad paff du blir om det stämmer!! Då ska jag defenetivt se till att du står vid ditt ord!!!
(Men tror ju inte det heller..)
samuel w skrev:2384140jag sätter en femma på monzta? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=127943
Med tanke på att Montza enbart är gatkörning så lär ju inte banrekord existera öht..sandstream skrev:2384151Där har jag en tid ifrån så om det är rätt bana ska det bli grymt kul att jämföra.
Med tanke på att Sverige-eliten inte varit där ter sig ju ett rekord som ganska ointressant.
Jag vet!! Men jag respekterar hans önskan att hålla tyst om var.Triggerhappy skrev:2384144Du är ju som Linda Rosing..... give it to us !!
Han kanske slog huvudet när han vurpade.Triggerhappy skrev:2384105Den röda tråden är att du skrivit att du haft kortet i 2 månader varav den ena med ett gipsat ben. Den månaden du inte hade gipsat ben lyckades du åka 2 sek från gällande varvrekord på en bana med en std R1´a.
Den glödröda frågan är : Villken bana på villken tid körde du det bombarvarvet !
sandstream skrev:2384151Där har jag en tid ifrån så om det är rätt bana ska det bli grymt kul att jämföra.
Med tanke på att Sverige-eliten inte varit där ter sig ju ett rekord som ganska ointressant.
Paff?
Jag skulle vara miljonär om 2-3 år som hans manager så ingen håller nog tummarna mer än jag för att det stämmer.
för övrigt så betvivla rjag inte för fem öre att du skulle kunan köra snabbare hellersandstream skrev:2384151Där har jag en tid ifrån så om det är rätt bana ska det bli grymt kul att jämföra.
Paff?
Jag skulle vara miljonär om 2-3 år som hans manager så ingen håller nog tummarna mer än jag för att det stämmer.
isse skrev:2384162Jag förstår inte vad karln skriver...
/N
det är lungt, jag orkar inte tjabba om de. men sjysst av dig att respektera det helaNr:18 skrev:2384163Jag vet!! Men jag respekterar hans önskan att hålla tyst om var.
Triggerhappy skrev:2384171Han har slagit världsrekord på Monza och undrar var brudarna är
Ähh, killen hade en skön dag på Montza banan och polarna gjör gott mod i honom och nu vill han rejsa....
Allt är förlåtet. Ut å rejsa.
Men vilken bana är det?Spoox skrev:2384166ja jag har inte sagt att de är en intressant tid, men när jag var där så hade de körts på 57 sec å jag körde på 59,60
Det gör däremot jag. Är inte i närheten av några 2 sekunder över ett fräscht banrekord.Spoox skrev:för övrigt så betvivla rjag inte för fem öre att du skulle kunan köra snabbare heller
Montzasandstream skrev:2384178Men vilken bana är det?
sandstream skrev:2384178Men vilken bana är det?
Det gör däremot jag. Är inte i närheten av några 2 sekunder över ett fräscht banrekord.
Ok det va en annan femma, där körs väl inga tävlingar alls med mc.Gustav O skrev:2384186Montza
Spoox skrev:2384173Rablabababa
Spoox skrev:2384187de var ju Monzta banan som du hade kört på.. de kanske var du som had ekört på de 57 sec? (komme rinte ihåg tiden exakt) men sen fick jag höra av nr18 oxå att de var fel av mig att kalla de banrekord då de inte har gåt någon officiell tävling där osv, så få rväll kalla de snabbast körda varv istället.. ok?
Jonte VSB R-T skrev:2384194Jag hoppas du kommer upp till Gelleråsen(Karlskoga) nästa tävling. Den är 9-10/9. Du kan få vara med som mek i mitt lilla superrookie team. Vi kommer troligen vara grannar med några seriösa team så du får såklart titta hur proffsen gör också.
Du kommer lära dig så mycket. Vi är förövrigt jävligt trevliga!
sandstream skrev:2384178Men vilken bana är det?
Det gör däremot jag. Är inte i närheten av några 2 sekunder över ett fräscht banrekord.
sandstream skrev:2384059[
Nja, han hade väl en vråltrimmade 250 i mitten av 90-talet om jag inte läste fel.
Jonte VSB R-T skrev:
Hitecfrollo skrev:2384222Har du putsat upp pärlan?
Ska du köra på Ons?
Vad kostar SJÄLEN?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar