"Tävla bana 2007" - steg för steg?

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Spoox skrev:
2384093 ja jag googler för fullt! hittar inte så många dock så jag har nog försagt mig.. hoppsan..
har alla dåligt tålamod eller? å bara för att jag skrev ett sådant inlägg så verkar alla tro att jag har varit å kört på värsta gryma fetebanan, typ assen eller nått å sen att jag kört 5 sek snabbare än Rossi å så vidare. konstigt, var de ingen som fick förstod min mening med de inlägget eller den röda tråden?

Den röda tråden är att du skrivit att du haft kortet i 2 månader varav den ena med ett gipsat ben. Den månaden du inte hade gipsat ben lyckades du åka 2 sek från gällande varvrekord på en bana med en std R1´a.

Den glödröda frågan är : Villken bana på villken tid körde du det bombarvarvet !
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Spoox skrev:
2384093 ja jag googler för fullt! hittar inte så många dock så jag har nog försagt mig.. hoppsan..
har alla dåligt tålamod eller? å bara för att jag skrev ett sådant inlägg så verkar alla tro att jag har varit å kört på värsta gryma fetebanan, typ assen eller nått å sen att jag kört 5 sek snabbare än Rossi å så vidare. konstigt, var de ingen som fick förstod min mening med de inlägget eller den röda tråden?
Jo, att du utger dej för att ha kört 2 sekunder långsammare än banrekordet på en svensk bana. Vi undrar bara vilken bana och hur fort du kört på den banan. Inte svårare än så....

Kom ihåg att det sitter en hel del kalenderbitare vid tangentborden just nu, beredda att tala om banrekordet på vilken bana som helst i europa. Du har just nu en unik chans att göra bort dej fullständigt inför hela Sporthoj.com

En chans att komma upp i Mavve's berömdhet, kungen av fabulerande!!!
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Spoox skrev:
2384104 läs mitt inlägg igen sandstream.. utan självkritik skulle jag inte vilja påstå att jag. tror snarare jag har jävligt bra självkännedom.


Om du körde 2 sek från banrekord på en svensk rr-godkänd bana slutar jag med denna sport direkt.
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Triggerhappy skrev:
2384105 Den röda tråden är att du skrivit att du haft kortet i 2 månader varav den ena med ett gipsat ben. Den månaden du inte hade gipsat ben lyckades du åka 2 sek från gällande varvrekord på en bana med en std R1´a.

Den glödröda frågan är : Villken bana på villken tid körde du det bombarvarvet !
du glömde nog läsa inlägget som jag svarade på dvs "replay". det var inget eget inlägg eller peak jag skrev ju.. utan ett svar/påstående/annat tankesätt till han som hade skrivit inlägget jag svarade på
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jonte VSB R-T skrev:
2384112 Om du körde 2 sek från banrekord på en svensk rr-godkänd bana slutar jag med denna sport direkt.
Du kan lungt fortsätta, det har inte inträffat förrän vi får reda på vilken bana det gäller.
 

sandstream

Guest
Spoox skrev:
2384109 a jag vågar inte säga de för jag är rädd att du ska åka dit å köra fortare än mig..
Ingen risk, jag kör bara på riktiga banor, inga lokala slingor :D

Som NR:18 skriver håller du på att göra bort dig totalt så PM:a Swedie och be om ett nytt nick :tummenupp
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Spoox skrev:
2384113 du glömde nog läsa inlägget som jag svarade på dvs "replay". det var inget eget inlägg eller peak jag skrev ju.. utan ett svar/påstående/annat tankesätt till han som hade skrivit inlägget jag svarade på
Jaja. Bana och tid är ju det enda intressanta nu. Be a man.
 

sandstream

Guest
Jonte VSB R-T skrev:
2384112 Om du körde 2 sek från banrekord på en svensk rr-godkänd bana slutar jag med denna sport direkt.
Slutar?
Jag ska personligen bekosta en fullkittad NSBK-hoj till killen och köra honom land och rike runt nästa år.
Sen är det MotoGP som gäller 2008 :yoparty
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
sandstream skrev:
2384117 Ingen risk, jag kör bara på riktiga banor, inga lokala slingor :D

Som NR:18 skriver håller du på att göra bort dig totalt så PM:a Swedie och be om ett nytt nick :tummenupp
Ne nick kan jag ju inte byta nu, då komme ringen veta att jag är jag. Å när de kommer till banna i framtiden å läser på baninfon å ser att en kurva är döpt efter mig då kommer ju ingen koppla ihop de med mig, så mitt nick tänker jag behålla
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Spoox skrev:
2384131 Ne nick kan jag ju inte byta nu, då komme ringen veta att jag är jag. Å när de kommer till banna i framtiden å läser på baninfon å ser att en kurva är döpt efter mig då kommer ju ingen koppla ihop de med mig, så mitt nick tänker jag behålla
Mera svammel. Bana och tid!!! Det är det enda vi vill veta!!!
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
sandstream skrev:
2384125 Slutar?
Jag ska personligen bekosta en fullkittad NSBK-hoj till killen och köra honom land och rike runt nästa år.
Sen är det MotoGP som gäller 2008 :yoparty

vem har sagt att de var en svensk rr-godkänd bana? nu var de bara antagande å förgivet igen, sluta spekulera. ni är ju som en aftontidning allihop :tuttar
 

sandstream

Guest
Spoox skrev:
2384131 Ne nick kan jag ju inte byta nu, då komme ringen veta att jag är jag. Å när de kommer till banna i framtiden å läser på baninfon å ser att en kurva är döpt efter mig då kommer ju ingen koppla ihop de med mig, så mitt nick tänker jag behålla
Gör så men var en man nu och berätta banan samt din tid.
Stämmer infon så är du ju helt klart en ny husgud med fet respekt :tummenupp
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Spoox skrev:
2384113 du glömde nog läsa inlägget som jag svarade på dvs "replay". det var inget eget inlägg eller peak jag skrev ju.. utan ett svar/påstående/annat tankesätt till han som hade skrivit inlägget jag svarade på

Du kanske har rätt på den punkten....har inte riktigt fokus på det.


Villken bana, villken tid ?

Bana:________________

Tid: X: min XX,XX: sek

Let´s hear it !!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Spoox skrev:
2384135 vem har sagt att de var en svensk rr-godkänd bana? nu var de bara antagande å förgivet igen, sluta spekulera. ni är ju som en aftontidning allihop :tuttar
Nej, vi vill bara veta vilken bana och vilken tid.
 

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
sandstream skrev:
2384125 Slutar?
Jag ska personligen bekosta en fullkittad NSBK-hoj till killen och köra honom land och rike runt nästa år.
Sen är det MotoGP som gäller 2008 :yoparty
Jävla vad paff du blir om det stämmer!! Då ska jag defenetivt se till att du står vid ditt ord!!!

(Men tror ju inte det heller..)
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Spoox skrev:
2384135 vem har sagt att de var en svensk rr-godkänd bana? nu var de bara antagande å förgivet igen, sluta spekulera. ni är ju som en aftontidning allihop :tuttar

Du är ju som Linda Rosing..... give it to us !!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top