Sket sig väl med en BRZ/AE86...? 2-dörrars brukar trigga den där röda flaggan när man kikar på tjänstebil. Been there, done that.
Kan man inte be dem skriva Lancia på kvittot?
Sket sig väl med en BRZ/AE86...? 2-dörrars brukar trigga den där röda flaggan när man kikar på tjänstebil. Been there, done that.
Tror vi står för långt ifrån varandra i denna fråga för att fortsatt meningsutbyte skall vara givande, Volvo har varit skit de senaste 15 åren i min värld, och har jag fel så bryr jag mig inte för jag kommer aldrig ha en igen.
740-Mackan?
men en 7,5 PBB Audi Q5 2014 är betydligt otrevligare än en 7,5 PBB Kia Sportage 2014. Äpplen och päron!
Och Volvo är en rutten tomat så den pratar vi inte mer om, inga fler kinabilar tack. Har du Huawaei mobiltelefon också?
740 slutade väl tillverkas för typ 25 år sedan, tiden går.
AE86:
GT86:
Kört många Volvomodeller av senare årsmodell(xc60,70, v70,s80,v40,v60). Ingen har varesig kontakt med vägen eller förmedlar nån slags feedback till föraren. Den fungerar utmärkt att frakta arslet med längs poänglösa vägsträckor som mellan Jönköping och Ljungby. Ska man göra något aktivt utöver styra farthållaren blir man häpen över tristessen, bilen känns som ett geléhallon på hjul. När man sen tar i reglagen, tror man att man står i matkön på bamba..Även en Bmw med minsta dieseln är så mycket roligare. Nej äger ingen Bmw..
Men alla är vi olika.
Ja, drygt 20 iaf. Tiden springer men tänk vad djävulskt mycket som har hänt på bilfronten på den tiden.
För en gångs skull tänker jag inte googla.
Aldrig i helvet att den tillverkades till 1994, då hade 850 redan funnits några år och 940 var deras stora bil.
Nej orkar inte heller googla. Det var någon gång i början av 90-talet tror jag. Men 945 såg ju för fan exakt likadan ut om 745 om jag inte minns fel.
Hyundai i40? Aldrig provat själv men tjänstebilsmaffian längs gatan verkar nöjda.
Subaru's diesel har ju haft lite tillförlitlighetsproblem. Å andra sidan kanske just som tjänstebil som man ska ha en sådan så man själv slipper stå för eventuella renoveringar.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|