Alicia: Hur lång är du?
Angående min avatar så var vikten 75 kg på tävling (175 cm lång).
Supergirl: Hänger du på Body's forum? Nick i sådana fall?
Jag är 180 cm lång.
/vilopuls 43 (hade 75 för 1-1/2 år sen)
Vägde 88 vid nyår, var nere på 82 innan sommaren. Nu går det upp igen, 85kg i halvlek.
bla bla bla
Byt ut all majsöl (sånt de säljer på bordershopen) och alla slibbiga Bacardi Breezer mot sund folköl och vital Jack Daniels.
Vad är bäst? Att gå 30 minuter innan frukost eller 60 minuter efter frukost?
Orkar inte gå en timma innan frukost men tycker att 30 minuter är för kort att gå.
Klicka HÄR
och sök på "Sporthoj.com" där det står "Klubb/förening/ort".
Jogga en sväng vid midnatt är bra. Osså en bira på det.
Alicia: Hur lång är du?
Angående min avatar så var vikten 75 kg på tävling (175 cm lång).
Supergirl: Hänger du på Body's forum? Nick i sådana fall?
Häng med hit också/istället (halvmaran): http://www.palermosupermarathon.com/index.php?lan=enKlicka HÄR
och sök på "Sporthoj.com" där det står "Klubb/förening/ort".
Jogga en sväng vid midnatt är bra. Osså en bira på det.
Häng med hit också/istället (halvmaran): http://www.palermosupermarathon.com/index.php?lan=en
Osså en panna rötjut på det
Det där lät jobbigt.
Jag har precis varit ute och promenerat raskt en timma. Efter 35 minuter gjorde jag misstaget att springa 10 minuter i skogen. Mitt fall blev en lång uppförsbacke som nockade mig helt. Pulsen rusar iväg till 200. Lungorna expanderar så att dom gör ont. Kan knappt andas och då har man fortfarande 15 minuter hem. Det var låånga 15 minuter innan jag kom hem.
Så springa en mil känns just nu helt omöjligt.
Det är ingen skillnad på att springa tre km och tio km när du har fått lite grundkondis. Kondisen gör att du kan springa oansträngt i en viss fart - sen kvittar distansen (till en viss, tydlig gräns). Om du startar nu och går lite metodiskt tillväga så kan du springa milen före den 1:a oktober. Det är inte särskilt lång ditSå springa en mil känns just nu helt omöjligt.
Jag har precis fixat en winegirl till oss, om de inte skulle göra detLåter clockers mannen!
Är det dom som har vin ist för vatten på vätskekontrollerna föressten?
Det är ingen skillnad på att springa tre km och tio km när du har fått lite grundkondis. Kondisen gör att du kan springa oansträngt i en viss fart - sen kvittar distansen (till en viss, tydlig gräns). Om du startar nu och går lite metodiskt tillväga så kan du springa milen före den 1:a oktober. Det är inte särskilt lång dit
Sen hänger du med mig och RoLLER till Sicilien och serverar oss rödvin, om de serverar något annat längs banan
Jag har precis fixat en winegirl till oss, om de inte skulle göra det
Du fattar att jag kommer att pringa ifrån dig va? Jag säger det nu så du inte blir ledsen eller besviken efter loppet.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|