Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
ktmjacke skrev:2669178Närå,ingen fara.Möjligtvis nånannanstans.Ställer tebax dom imorgon.Men nu e dom inte blöta,utan kladdiga.Sorry.
Varför tränar du på ett hagg-gym?
Ställ tillbaka dom i morgon, tack.
ktmjacke skrev:2669178Närå,ingen fara.Möjligtvis nånannanstans.Ställer tebax dom imorgon.Men nu e dom inte blöta,utan kladdiga.Sorry.
Svag för håriga tjejer med 45 i skor.DU då??? P.s Kan du va snäll o göra ett fertilitetstest medans dom fortfarande e varma.Skulle vilja veta hur mina "gossar" mår.?anja skrev:2669196Varför tränar du på ett hagg-gym?
Ställ tillbaka dom i morgon, tack.![]()
ktmjacke skrev:2669197BTW.Korrekta läkemedelstermen för vad dom hittade var inte Winstrol,utan stanosolol,fast med z.Annat namn för samma skit.(kanon)
Svag för håriga tjejer med 45 i skor.DU då???
Självklart.anja skrev:2669209Just precis så. Då har vi samma storlek, du och jag. Kan jag få ett par av dig som kompensation?
ktmjacke skrev:2662188EEEEY LENN!!!Kan man inte bara äta en massa ost istället??Västerbotten e ju stark???![]()
Men mögel ÄR ju penicillin!!!!!!!!!Då blir du ju både JÄTTESTARK och JÄTTEFRISK.FAAAAAAAAN vicken träningsguru du måste va asså.General E skrev:2669241![]()
Bättre än blå castello som jag käkar nu, den e fet men svag (och möglig)![]()
-------------------------------------------------------------------------
Vad blev slutsatsen om L-leucin i sista ändan?
Du kanske använde mer aerodynamiskt utformade vikter så att luftmotståndet minskade så avsevärt att dessa ökningar uppstod??Hsb-Chrille skrev:2669454General E:
Slutsatsen blev att man ökar 5kg i biceps curl samt smalbänk per 60 mg Retibol, har jag kommit fram till i min studie, var nyss och provade.![]()
Obs studien är endast baserad på en person vid ett enskilt tillfälle utan några som helst speciella omständigheter så den kan vara något missvisande.
Men istället har en helt NY typ av kärlek utvecklats mellan oss.Eller????anja skrev:2671165Mina träningsskor har inte dykt upp.![]()
Minimal skrev:2661549
Stoppsladd: Lycka till! Testa min version som jag sa, lovar du blir nöjd!![]()
Om man ens ORKAR köra 2 seriösa ryggpass per dag så kan jag LOVA att man inte gjort allt rätt.Rygg e en av dom större muskelgrupperna,o när man tagit i ordentligt o fimpat ryggen så lovar jag att man inte gör många knop redan samma dag vad det gäller träning iaf.General E skrev:2687883Ja lägg upp före & efterbilder, vore intressant att se resultatet.
Åsså får du skriva ned dit träningsprogram, samt ungefär hur noga du följt det 60%? 90%?
Jag e rätt skeptisk till att styrketräna rygg två gånger om dan. Lycka till!
FreddaGädda skrev:2687714Okej, nu har jag tillsammans med en PT skissat upp ett byggarprogram el grande. 11 pass i veckan på 6 dagar. Dvs två pass om dagen bortsett från en vilodag och ryggdagen då det bara blir ett pass. Kan iofs bli rygg två ggr samma dag, om det funkar.
Eftersom jag bor hemma fortfarande kan man dröna på alfakassa och lägga tiden på byggning istället för jobb.
Jaja.. Stäm mig då!![]()
Tanken är 6 månaders intensiv byggning av två anledningar.
1. En slags studie över hur mycket man kan växa på den tiden om man kör det som prio 1 och verkligen lägger manken till.
2. Byggning betyder för tillfället allt. Jag vet vilken kropp jag kan få, och jag tänker inte vila förrän jag har den. Först då kan jag kanske börja bete mig som en vanlig gosse och sluta sjunka ner i marken av dålig självsyn varje gång jag pratar med en annan människa. Vart jag än går, vad jag än gör, så är byggning på hjärnan. Det är störande. Men samtidigt en bra förutsättning.
Har gått från 52 kg till 72 kg på två år. Med ströträning av olika typer och redig mat. Men då får man ta med i beräkning att de 52 kilona berodde på begynnande anorexi.
Påtisda gällere!![]()
FreddaGädda skrev:2687714Okej, nu har jag tillsammans med en PT skissat upp ett byggarprogram el grande. 11 pass i veckan på 6 dagar. Dvs två pass om dagen bortsett från en vilodag och ryggdagen då det bara blir ett pass. Kan iofs bli rygg två ggr samma dag, om det funkar.
Eftersom jag bor hemma fortfarande kan man dröna på alfakassa och lägga tiden på byggning istället för jobb.
Jaja.. Stäm mig då!![]()
Tanken är 6 månaders intensiv byggning av två anledningar.
1. En slags studie över hur mycket man kan växa på den tiden om man kör det som prio 1 och verkligen lägger manken till.
2. Byggning betyder för tillfället allt. Jag vet vilken kropp jag kan få, och jag tänker inte vila förrän jag har den. Först då kan jag kanske börja bete mig som en vanlig gosse och sluta sjunka ner i marken av dålig självsyn varje gång jag pratar med en annan människa. Vart jag än går, vad jag än gör, så är byggning på hjärnan. Det är störande. Men samtidigt en bra förutsättning.
Har gått från 52 kg till 72 kg på två år. Med ströträning av olika typer och redig mat. Men då får man ta med i beräkning att de 52 kilona berodde på begynnande anorexi.
Påtisda gällere!![]()
supergirl skrev:2688431Vatusan har du för PT egentligen? Det låter som han försökt copa ett program som från början utvecklades av en snubbe i USA, det programmet kördes under kort tid och gick ut på att man körde en muskelgrupp tungt på förmiddagen och lugnare på eftermiddagen för att först bryta ner den maximalt sen öka genomströmningen och på så vis öka återhämtningen. Problemet med detta är dock att om man kör på lite för mycket blir man övertränad å nolltid.
Tänk på att en större mängd träning inte ökar muskeltillväxten utan snarare nedbrytningen av muskelproteinet. När du tränar så ofta hinner inte kropen börja bygga upp muskelproteinet innan du tvingar den in i en nedbrytningfas igen. Om du märker att styrkan efter några veckor på detta upplägg avtar så släng in ett par vilodagar och tänk över ifall du tror att detta program är rätt för dig.
burner skrev:2687846Trevligt trevligt, skicka upp några förebilder nu och sedan några efterbilder om 6mån så vi får se hur det gått.
Kör hårt och lycka till.
General E skrev:2687883Ja lägg upp före & efterbilder, vore intressant att se resultatet.
Åsså får du skriva ned dit träningsprogram, samt ungefär hur noga du följt det 60%? 90%?
Jag e rätt skeptisk till att styrketräna rygg två gånger om dan. Lycka till!
ktmjacke skrev:2688365Om man ens ORKAR köra 2 seriösa ryggpass per dag så kan jag LOVA att man inte gjort allt rätt.Rygg e en av dom större muskelgrupperna,o när man tagit i ordentligt o fimpat ryggen så lovar jag att man inte gör många knop redan samma dag vad det gäller träning iaf.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |