Hsb-Chrille
Blå-Gult regerar
Här var det livat...
Minimal: 3kg kvar till "visa vägen till kiosken"-formen
Minimal: 3kg kvar till "visa vägen till kiosken"-formen
Hsb; Gott snack, börjar ådrorna krypa fram nu?
När tränar du och när sover du?2953176Fan är här ingen som vill vika ut sig eller något? Minimal?
Fler än jag som har fått problem med somnande arm när den är ovanför huvudet (typ vissa ställningar när man ska sova), sen ni började träna? Vad gör man åt sånt?
Fler än jag som får problem att sova under perioder med väldigt mycket träning?
Fan är här ingen som vill vika ut sig eller något? Minimal?
Fler än jag som har fått problem med somnande arm när den är ovanför huvudet (typ vissa ställningar när man ska sova), sen ni började träna? Vad gör man åt sånt?
Fler än jag som får problem att sova under perioder med väldigt mycket träning?
När tränar du och när sover du?
Jag börjar aldrig träna efter 19 då jag lägger mig typ 00. Så lång tid tar det för in kropp att varva ner ordentligt.
Ok, det kanske inte är något träningsrelaterat? Sen jag börja träna så sover jag betydligt bättre än innan.2953202Händer att jag tränar ganska sent ibland, men det är inte bara då jag har sömnproblem, jag kan ha tränat färdigt vid 5 på eftermiddagen och endå ligga vaken hela natten.
Ok, det kanske inte är något träningsrelaterat? Sen jag börja träna så sover jag betydligt bättre än innan.
Händer att jag tränar ganska sent ibland, men det är inte bara då jag har sömnproblem, jag kan ha tränat färdigt vid 5 på eftermiddagen och endå ligga vaken hela natten.
Ok, det kanske inte är något träningsrelaterat? Sen jag börja träna så sover jag betydligt bättre än innan.
Nu har jag inte läst hela tråden så jag vet inte hur mycket du tränar men iallafall, överträning ger sömnlöshet.
Okej, nu får ni hjälpa mig. För att gå rakt på sak så är mina bröst totalt värdelösa. Visserligen var jag helt platt för ett år sedan men på senaste tiden har de inte ökat överhuvudtaget.
Mina bröst/tricepspass har brukat se ut ungefär såhär den senaste tiden.
Bänkpress
Snedbänk
Flyes
Dips
Någon tricepsövning, brukar variera
De två sista bröstövningarna har jag brukat jag variera lite men jag har oftast börjat passen med rak och sned bänkpress. Det senaste har jag kört 3 set per övning men jag har även provat att variera både reps- och setantal.
Nu har jag istället börjat prova på att chocka brösten rejält istället. Har ändrat passen till något i denna stilen. Mestadels högreps.
Sneda hantelpressar
Raka hantelpressar
Snedbänk
Dips
Någon mer bröstövning, brukar variera
Bröstpasset har jag på måndag och nu har jag testat att slänga in sneda och sen raka hantelpressar även på torsdagens axelpass. Riktigt djupa sådana och jag känner att jag får fin kontakt med brösten här.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är över- eller underdelen av brösten som släpar mest så jag har testat att lägga mer vikt på överdelen nu det senaste, eftersom jag inte har gjort det innan. Jag slänger in en halvdan bild också. Tyvärr ganska så gammal men ni förstår principen.
Vad ska jag ändra på? Överös mig med tips så ska jag testa dem alla för nu börjar jag bli riktigt trött på det här.
..........
........
Ganska mycket volym du kör där. Men om vikterna du lyfter blir tyngre och du får i dig protein så borde pattarna växa. Jag gissar på att bröstövningarna ökade mer i vikt i början, men har börjat stagnera nu?
Jodå, problemet känns igen. Det är nog bara att lära sig sova med armarna efter kroppen istället för ovanför huvudet är jag rädd.
Jag får även en annan rolig effekt med muskelryckningar precis i insomningsögonblicket som blir kraftigt förstärkt när jag är inne i perioder av hårdare styrketräning. tjejen blir ju livrädd och hela sängen skakar till.
Det sägs att stretching ska hjälpa mot båda ovanstående men även om det kanske hjälper så tar det då inte bort något av problemen för mig.
Utvik var det... (180 cm lång, 82 kg)
Lång jvla tråd. Ska köpa in lite nytt proteinpulver, gymgrossisten verkar ha rätt billigt whey-80, är det OK? Och vilken smak isf?
Bra form förresten
Jag slutade gymma för några veckor sen då jag inte tyckte att det gav någonting, det var då jag började jogga typ.
Är det något jag bör tilllägga i schemat?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |