ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Njaeee!Så himla värdelösa kostvanor kan dom uppenbarligen inte ha.Kroppsbyggning handlar om ren o skär matematik enligt mig.Finns inget givet rätt o fel,gäller att hitta den matematiska formel som funkar på DIN fysik,sen e det bara att räkna,räkna o räkna.Men ett är säkert iaf.Och det är att om den där personen med "värdelösa" kostvanor inte fick i sig mer energi än han förbränner på en dag så skulle han inte få några bra resultat oavsett genetiska anlag.Däremot är jag övertygad om att den person du nämner som en som har "utmärkta" kostvanor inte alls har det.Ligger säkert på ett alldeles för lågt fettintag.Återkommer till det jag skrivit om tidigare.En burk tonfisk o ett kycklingbröst om dan är INTE bra kost om du vill växa.Många harvar på år ut o år in utan att växa,sen får man höra vad dom äter,då brukar jag fråga om dom försöker köra bilen en vecka på en brakskit oxå. Självklart är det bättre att ha bra anlag än dåliga,men även jag hävdar att det är en väldigt liten procent som utgörs av anlag i den totala matteformeln.Många tror att dom tränar hårt,men för att närma sig max måste man vara 100% fokuserad DYGNET RUNT.Inte många som orkar ställa väckarklockan för att gå upp o ta ett mål mat mitt i natten,sen gå upp kl 04,30 för att dra på sig overallen o sticka ut på en timmes rask gång före frukost o jobb.[
Jag har exempel på detta i min omgivning också, folk med värdelösa matvanor och som tränar lite sporadiskt som gör stora framsteg på gymmet trots detta. Medans andra kämpar som djur och äter utmärkt, når bara få och små framgångar.
Det tror jag säkert du har sett också.