Helvete, du var ju hyffsat grov du! Riktigt bra armar och axlar, men jag tycker det ser ut som du behöver prioritera brösten lite mera. Du kanske har sagt det förut men vikt, längd och hur länge har du tränat?
Rosen: Du har ju en sonyericsson, självutlösare och inte i en spegel då
Men det ser ut som det händer nåt, du har ju bra tid kvar till Lucia eller Dc så du lär ju hinna om du har allt planerat. Får instämma att brösten släpar rätt mycke, axlarna kommer se fina ut när du e riktigt hård sen, fibrer e fint!
Kämpa på med brösten nu och slit som ett jävla djur!
Nu är det 1 timme sen jävlar ska armarna få sig en chock dom sent glömmer.
Äh hade det varit så hade jag aldrig ställt mig där... eller jo kanske om 10 år. Det är en bra erfarenhet och man lär sig. Kan ju vara så att du använder axlarna mycket i bänken och därför har det blitt så. Lycka till hur du än väljer att göra. Mitt råd är dock att fortsätta dieta tills du är i bra form (och god tid att hinna till tävlingen) och sedan bestämma dig, kanske ladda kroppen nån dag + pumpa upp så du får en blick om hur det kanske kommer se ut på scen.
Och dig kallade jag för plutten för två år sen.lägger upp två nytagna bilder, en avslappnad och en taskig krabba (måste använda en bättre kamera, skakar för mycket när jag flexar)
En massa personer kommer att säga åt dig att du bara behöver banta för att Brad har en kvinnokropp utan fett. Det tycker inte jag.Och dig kallade jag för plutten för två år sen.
Okej jag vet att det står nånstans men jag hittar inte var, så.
Har nån ett tränningsprogram för att få dom här bilderna att likna varandra mer?
Mao inget muskelberg men välltrännad.
Om nån kan tipsa om ett bra gym i norrort. Samt någon rolig sport att koppla tränningen till så blir jag djupt tacksam
Världens största vad?Några frågor:
Om man löptränar/joggar en del, hur lägga upp på bästa sätt för att kombinera
a) fettförbränning
och
b) muskelbyggnad
Min hockeykompis påstår att man bygger bra med muskler vid rätt sorts löpning. Han har för övrigt i princip världens största så han är trovärdig.
Grejen är ju att man inte orkar köra ben dagen efter man sprungit.
Vidare, vilotid på muskelträning vet jag men vilotid mellan löp-pass x 2 och mellan löp-pass och muskelträning vet jag inget om.
Men viktigast av allt är bara att du tränar. Detaljerna är inte så viktiga som folk (Personliga tränare, kosttillskottsproducenter och annat löst pack) vill få dig att tro.
Världens största vad?
variera löpningen med backträning, långdistans, kortdistans och intervaller.
Ät så du blir mätt, går du ner i vikt, ät mer, går du upp i vikt, ät mindre. Står du stilla i vikt och tränar så både bygger du muskler och blir av med fett.
Kan du ge exempel på effektiv backträning och intervallträning?
Ditt svar är enkelt, pragmatiskt och trevligt.
Men, här stöter vi på patrull tycker jag:
Jag struntar i vikten, jag vill ha perfekt balans mellan fettförbränning och muskeluppbyggnad dock. Det kanske svåraste att uppnå? Bränner man för mycket fett får man äcklig Sixten Herrgård-Marathon-kropp. Bränner man för lite ser man ut som en tungviktsboxare med ölkagge. Jag vill bara se ut som Dolph Lundgren gjorde (lång, stark, len), är det för mycket begärt?
Hitta en brant, lång backe. Spring uppför den i ca 1-2 minuter, gå ner. Upprepa.
Att förändra sin kropp är ett långt projekt och inget du uppnår på några månader. Däremot lär du se skillnad efter bara några veckor.
Kör hårt nu.
Hur många ggr?
Ca?
Jag har en vidrig en i "mitt" spår.
Jo jag vet, jag är inte riktigt så nybörjare som jag gillar att ge sken av. Har gymat till och från sedan 1995 och är nu inne i en period om 3-6 pass/vecka sedan januari 2006, snittade 5 pass per vecka förra året men jag tror man kan förbättra sig hela tiden.
Tja, känn dig fram, börja med en 5-10 gånger. När du känner dig hemma med backträning så ökar du på, och vid det laget så känner du ungefär själv hur många gånger du bör springa.
Då kan du ju det här. Lycka till!
Med tanke på hur länge du varit en tränande individ så är det i princip omöjligt för dig att bränna fett och lägga på sig muskelmassa samtidigt. Du får helt enkelt bestämma dig för vad du vill göra.Jag struntar i vikten, jag vill ha perfekt balans mellan fettförbränning och muskeluppbyggnad dock. Det kanske svåraste att uppnå?...
Med tanke på hur länge du varit en tränande individ så är det i princip omöjligt för dig att bränna fett och lägga på sig muskelmassa samtidigt. Du får helt enkelt bestämma dig för vad du vill göra.
Behålla/minimera förslust av muskelmassa och tappa fett = träna och ligg på energiunderskottÖka i muskelmassa och fett = träna och ligg på kaloriöverskott
Fettförslust får man genom att framkalla ett kaloriunderskott under en längre period, om du så sitter i soffan och låter bli att äta eller springer och äter.
Person a som äter 3500 kcal och har ett behov på 4000 kcal genom träning går ner lika mycket i fettvikt som person b som äter 2000 men har ett behov på 2500 kcal och inte tränar.
Idag 12:45
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |