Träningstråden

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
okay tack, men hur ofta ska man träna ungefär?
Svårt att säga, speciellt om du har problem med förbränningen. Gå inte ut för hårt i början bara, de gånger jag gjort det efter ett uppehåll har det slutat med förkylningar å grejer. Är som att immunförsvaret lägger ner om man tar i för mycke. Kör varannan dag tex, känner du dig sliten öka på vilan och går det bra öka på träningen.

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Hoj
Honda CBR 1000 F
Dåligt med träningsbilder...Här kommer ett par =)
n656752118_1557149_6148.jpg

n656752118_1537544_9011.jpg

En äldre bild... lite mer solbränd här hehe...
n656752118_356280_5560.jpg

Idag blev det bara lite mage+cardio...

Kika gärna i min blogg =)

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag har redan hunnit med 2 pass idag, i morse vart en ben och axlar och just nu kom jag hem från en powerwalk i snövädret.

då ligger du i med andra ord. :)

sluta retas :( har inte kunnat träna på en vecka pga sjukdom :(

jag har inte kunnat träna under 3½år pågrund av dålig motivation :p så din sjukdom går över snart och du är tillbaks på benen :tummenupp

Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Svårt att säga, speciellt om du har problem med förbränningen. Gå inte ut för hårt i början bara, de gånger jag gjort det efter ett uppehåll har det slutat med förkylningar å grejer. Är som att immunförsvaret lägger ner om man tar i för mycke. Kör varannan dag tex, känner du dig sliten öka på vilan och går det bra öka på träningen.

Det har även att göra med att du träffar massa nytt folk som svettas, tar på samma saker som du tar på efter att dom pillat sig i näsan, kliat sig i röven osv sen gör du samma sak med deras bakterier som du smetar ut över kroppen.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Det har även att göra med att du träffar massa nytt folk som svettas, tar på samma saker som du tar på efter att dom pillat sig i näsan, kliat sig i röven osv sen gör du samma sak med deras bakterier som du smetar ut över kroppen.

Dagissjuka, fast för vuxna, typ?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Är det bara jag som är yrkesskadad och använder handsprit på gymmet under denna delen av året?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Dagissjuka, fast för vuxna, typ?

Ja så skulle man kunna säga också.

Är det bara jag som är yrkesskadad och använder handsprit på gymmet under denna delen av året?

Vet inte om du skämtar eller men jag är då jävligt snabb med att tvätta händerna efter att jag tränat. Noterade en kul grej häromdagen, en kille tränade på nån jävla stairmaster-cykel-löpbandsmojäng och torkade sedan av redskapet med en handduk. 5 minuter senare står han och för en konversation och innan han för vattenflaskan mot munnen och dricker ur den så torkar han av "munstycket" med samma handduk :näsblod

Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Om man vill bränna 6 kg till nyår, hur ska man göra det bäst?
5 veckor kvar..

Härsken tonfisk dieten är kanon. Via kaskadspyor och diarré tappar du 6kg på under en vecka.....

Annars rekommenderas 10x vinterkräksjuka på rad eller en schyst körtelfeber, jag lovar att du inte kommer att vilja äta:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln