Men det är ju just att döma andra man inte känner som väldigt många är så snabba med. Precis som du säger har folk ingen aning om hur man sköter sin träning, kost och övriga leverne men ändå vet de minsann att man preppar. Att nedvärdera andras prestationer bara för att man själv inte klarar av att göra den satsningen är ett rätt stort hån i mina ögon.Nu var det inte "alla/andra" sporter som diskuterades, tror att många som skriver här har bekanta eller har sett individer på gymet som man kan misstänka att dom tagit preparat. Sen ska man inte dömma folk som man inte känner då man inte vet hur hårt dom kör med kosten osv. Men då man ser folk som ploppar upp likt vårblommor för att sedan vissna och se ut som en slapptask gör ju att man blir lite misstänksam. Oftast så stämmer personerna in på beskrivningen av steroidmissbruk.
Visst finns det många som tar genvägar, men när det tankesättet finns till och med hos sådana som själva tränar och vet att en bra fysik inte på något sätt är omöjligt att uppnå ren är det inte så konstigt att folk i allmänhet tänker att muskulösa personer per automatik är steroidmissbrukare.
Nu var det ju just "vanliga personer" som växer fort som inlägget jag citerade handlade om och inte eliten inom byggning.Är det någon som skriver att man inte kan bli muskulös utan steroider ?
Det vi pratar om är att bli väldigt muskulös, tex. SM form i BB.
På denna nivå är det som jag skrivit mer regel än undantag att förstöra sina kroppar med steroider. Tydligen har många tappat förståndet på vägen.
Den naturliga produktionen av testosteron som i genomsnitt är 7 mg/dag tar dig knappast upp till dagen nivå som SM innebär.
Jag har fått för mig att man ganska lätt ser om en person brukar aas på trycket i musklerna, om dom nu inte är väldigt bulkade.. Framförallt på benen. Kanske inte finns nån grund alls bakom, i dunno
Har du något vettigt att komma med överhuvudtaget eller ska du fortsätta din häxjakt i kroppsbyggarträsket? Det känns som att den diskussionen har lagts ner och att tråden nog inte handlade om det alls faktiskt. Gör en ny tråd om du känner att du vill fortsätta att älta problemet.Nå, experter, bedömer ni detta som möjligt utan steroider?
17 veckors bulk
+8kg muskler
+3kg fett
armar från 41cm till 46cm
Vikt från 88kg till 99kg
Fettprocent från 11.8 - 13.8%
[YOUTUBE-ID]hEYF2SRL4ig[/YOUTUBE-ID]
Du, lugna ner lillhjärtat nu. Jag är i det närmaste säker på att killen på filmen är ren då jag har följt hans utveckling sen han vägde 100kg med över 30% fetthalt, till att han vägde runt 65-70kg med 8% tills som han är idag.Har du något vettigt att komma med överhuvudtaget eller ska du fortsätta din häxjakt i kroppsbyggarträsket? Det känns som att den diskussionen har lagts ner och att tråden nog inte handlade om det alls faktiskt. Gör en ny tråd om du känner att du vill fortsätta att älta problemet.
Vad kör du för hoj?
Om du menar allvar med din thaiboxning behöver du inte uppsöka gym eller simhall för att få en nice sommarkropp.Har börjat träna muay thai och ska ta mig i kragen att dra till gymet/simhallen för att få till en nice sommarkropp.
Du, lugna ner lillhjärtat nu. Jag är i det närmaste säker på att killen på filmen är ren då jag har följt hans utveckling sen han vägde 100kg med över 30% fetthalt, till att han vägde runt 65-70kg med 8% tills som han är idag.
Jag ville ha åsikter om vad andra tror. Det är en jäkla juste utveckling iaf.
Om du nu inte märkt det så är det här ett Offtopic-forum och en träningstråd. Vill du veta vad jag kör för hoj får du prova över PM. Men jag tvivlar på att du lyckas med din sopiga attityd
Jag förstår att det är den allmänt vedertagna uppfattningen, men finns det något belägg för detta? Finns det någon forskning alls som har kommit fram till var den ungefärliga gränsen för muskelbyggande ligger?8 Kg muskler på 17 veckor är omöjligt att uppnå utan steroider.
Jag förstår att det är den allmänt vedertagna uppfattningen, men finns det något belägg för detta? Finns det någon forskning alls som har kommit fram till var den ungefärliga gränsen för muskelbyggande ligger?
Jag vet inte. Vet någon annan här?
Du, lugna ner lillhjärtat nu. Jag är i det närmaste säker på att killen på filmen är ren då jag har följt hans utveckling sen han vägde 100kg med över 30% fetthalt, till att han vägde runt 65-70kg med 8% tills som han är idag.
Jag ville ha åsikter om vad andra tror. Det är en jäkla juste utveckling iaf.
Om du nu inte märkt det så är det här ett Offtopic-forum och en träningstråd. Vill du veta vad jag kör för hoj får du prova över PM. Men jag tvivlar på att du lyckas med din sopiga attityd
Jag gissar bara självklart. Det är efter att ha följt honom från helt okunnig inom träning och hans tankar och åsikter. Men som sagt, helt säker är jag ju inte.Hur kan du vara säker på att han är ren bara för du har följt hans väg från fettostadiet??
Nybörjare kan öka förjävla snabbt om allt sköts rätt. Men nu antar jag att John Stone tränat ett tag. Så där drastiska ökningar gör man verkligen inte om man har ett antal träningsår i bagaget. Prepp.
Om du menar allvar med din thaiboxning behöver du inte uppsöka gym eller simhall för att få en nice sommarkropp.
Om du menar allvar med din thaiboxning behöver du inte uppsöka gym eller simhall för att få en nice sommarkropp.
Nå, experter, bedömer ni detta som möjligt utan steroider?
[YOUTUBE-ID]hEYF2SRL4ig[/YOUTUBE-ID]
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |