Kriss
Ny medlem
Behöver du hjälp med något skicka PM, bor också i hbg o har åkt med er nån gång..... fixar vi lite rabatt.
Det var mycket hyggligt av dig! Tackar så mycket och är det nåt så hör jag av mig.
Behöver du hjälp med något skicka PM, bor också i hbg o har åkt med er nån gång..... fixar vi lite rabatt.
Tillåt mig länka: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194
Gårdagens träningpass bestod av 2 timmars ben/nack övningar Varvat med "isolerande" träning av högerarms biceps + käkmusklerna
åt du korv?
Nä, åt ingen korv igår! Till KENTspelningen och kontinuerliga vätskekontroller!
Såg dem live i går, är grymt besviken över att de inte körde fler låtar från nya skivan
Då går man på helgens 2:a "träningspass"... 4 timmars gång längsmed bassängkanten... My feets are killing me!
Jobbar du som badvakt eller?
Thaiboxning för min del nu
Hur viktigt är det att det löser sig i vattnet? Kör med Twinlabs kreatin och det blandar sig bara. Blir alltså som en "white christmas" med flingor som till slut lägger sig på botten.
Kickboxning imorgon!
Efter helgens funktionärsjobb så kommer jag ihåg varför jag slutade som badvakt... Mina fötter, knän, höft och rygg are just killing me! Massage plz!
Fortfarande säker på att vanlig husmanskost är bäst?Nä nu j*vlar brinner det! *mumlar* Ställde mig på vågen och håll på att få slag... Hmm, inget bra resultat direkt och det förklarar varför byxorna har suttit annorlunda på senaste tiden... Nu blir det att lägga om träningen och kosten! Skriver om schemat imorgon. Ikväll blir det att njuta av ett varmt bad som mjukar upp kroppen efter kvällens fight night
Okej, tack!Kreatin piggar inte upp alls så det är ingen fara.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|