Träningstråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan ja håller på o bli sjuk :(
Skippa träna helt eller chansa idag o imorrn o vila helgen det är frågan, hmm...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
:va
Såg dem live i går, är grymt besviken över att de inte körde fler låtar från nya skivan:huvet:gnissla

De var bra ändå! :D :kär Fick som sagt lite träning, tog 2hjulingar (cykel) in till centrum, nemas problemas, hemvägen upptäckte vi att det skulle vara uppför hela vägen och slasket hade frusit till iiiiiiiiis. Helt underbart, vi stannade till vid "platå" o tog en stärkande bicepsövning :D Kroppen (knoppen) mådde himla bra idag :D

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Hur viktigt är det att det löser sig i vattnet? Kör med Twinlabs kreatin och det blandar sig bara. Blir alltså som en "white christmas" med flingor som till slut lägger sig på botten.

Det är inte viktigt alls. Kreatinet bryts ned i kroppen.

// Afterburner

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Kickboxning imorgon!
Efter helgens funktionärsjobb så kommer jag ihåg varför jag slutade som badvakt... Mina fötter, knän, höft och rygg are just killing me! Massage plz! :D

Sitter man inte bara där i tornet med visselpipan runt halsen och försöker se allmänt snygg och sexig ut ?

Eller måste man faktisk ha översikt över polen också :rolleyes:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Nä nu j*vlar brinner det! *mumlar* Ställde mig på vågen och håll på att få slag... Hmm, inget bra resultat direkt och det förklarar varför byxorna har suttit annorlunda på senaste tiden... Nu blir det att lägga om träningen och kosten! Skriver om schemat imorgon. Ikväll blir det att njuta av ett varmt bad som mjukar upp kroppen efter kvällens fight night :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nä nu j*vlar brinner det! *mumlar* Ställde mig på vågen och håll på att få slag... Hmm, inget bra resultat direkt och det förklarar varför byxorna har suttit annorlunda på senaste tiden... Nu blir det att lägga om träningen och kosten! Skriver om schemat imorgon. Ikväll blir det att njuta av ett varmt bad som mjukar upp kroppen efter kvällens fight night :)
Fortfarande säker på att vanlig husmanskost är bäst?

Kreatin sent på kvällen = sömnlöshet?
Håller på å fyller på så ska ta det 4 ggr om dan men e det så smart å ta det nu då jag bör sova om 1½ och jag redan känner att jag har för mkt energie för att sova.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Besökte gymet för första gången på 5 år ikväll.

Räknar kallt med rutor på magen och fluffiga biceps när jag vaknar imorrn! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha