Troetter
Drömmer om en värld i veblen.
http://www.youtube.com/watch?v=J-pMofORMw0
Mest views på YT när man söker på human flag
"lock your legs, push it in"
lätt som en plätt
Mer teknik än styrka i det där faktiskt
http://www.youtube.com/watch?v=J-pMofORMw0
Mest views på YT när man söker på human flag
"lock your legs, push it in"
lätt som en plätt
Fråga till Er som äter proteintillskott; Äter Ni protein även dagar som Ni inte tränar?
Ja, för att försöka hålla proteinsyntesen på en så jämnhög nivå som möjligt.
Det jag tycker att många missar är att dom tar en proteindrink direkt efter passet (vilket är helt rätt) men dagen efter tar de ingen alls om det råkar vara en vilodag. Lite konstigt i om att det är på vilodagarna man bygger som mest och behöver proteinet extra mycket.
sen så ska man inte underskatta riktig mat..känns som många har en för kraftig övertro på kosttillskott och missar maten man stoppar i sig och går vilse i djungeln av BCAA,EAA,kasein,vassle m.m och allt annat kosttillskott firmorna vill att vi som tränar bara måste stoppa i oss för annars får vi inga muskler..
Bcaa kör jag som dricka under träning. Sjukt gott och betalar gärna de få kronorna extra =). Protein dricker man varje dag.
Allt övrigt som pwo och liknande är överkurs. Men kan ge kickar ändå.
Man får äta ganska mycket om man vill växa.
Passa på att dra av några övningar när han råkar sova? Eller du kanske inte har några prylar hemma du kan träna med?Kanske inte rätt tråd men..; hur fasen kombinerar man pappaledighet, hårt arbetande fru och träning? Nån som har nåt tips? Kan just nu i realtid känna hur musklerna förtvinar och fettdepåerna svämmar över. Har lillkillen i princip från det att han vaknar 7.00 tills han somnar 21.00 och är slav under hans oregelbundna sov- och mattider, har inte ätit ordentligt eller tränat överhuvudtaget på ett halvår och börjar få lite panik.
Bcaa kör jag som dricka under träning. Sjukt gott och betalar gärna de få kronorna extra =). Protein dricker man varje dag.
Allt övrigt som pwo och liknande är överkurs. Men kan ge kickar ändå.
Man får äta ganska mycket om man vill växa.
Passa på att dra av några övningar när han råkar sova? Eller du kanske inte har några prylar hemma du kan träna med?
Annars funkar säkert löpning med en såndär bärsele till ungen och en ryggsäck med allt som kan tänkas behövas till honom. Så får du ju träna på en mjuk springstil med.
och amino får man lika väl via maten vi äter även om jag håller med om att bcaa och eaa produkterna blivit läskvarning och gott..
sen så ska man inte underskatta riktig mat..känns som många har en för kraftig övertro på kosttillskott och missar maten man stoppar i sig och går vilse i djungeln av BCAA,EAA,kasein,vassle m.m och allt annat kosttillskott firmorna vill att vi som tränar bara måste stoppa i oss för annars får vi inga muskler..
Jag började med pwo för en månad sen. Har aldrig provat innan.
Jag tycker att det är suvveränt, kroppen säger inte ifrån på samma sätt som den brukar. Man orkar alltid ett set till.
Däremot skulle jag nog behöva nån som hjälpte mig med mat och träning.
Nån som känner till nån bra här i storstan?
Mer teknik än styrka i det där faktiskt
Ja de ger dig en extra kick. Men din kropp vänjer sig efter ett tags brukande. Men klarar du av med mat och protein är de ett lite bättre alternativ.
Du ska inte vara beroende av tillskotten, för de är just vad de är ett tillskott.
Som uppiggande kan du köpa koffeintabletter också. De funkar för många.
Koffein har aldrig funkat på mig, inte red bull heller.
Kick kan jag inte säga att jag får, däremot orkar jag mer.
Undrar dock vart energin kommer ifrån?
Ok, Jack3d micro, den ska ge rätt bra pump vad jag förstått, innehåller koffein också, så antagligen är det därför du blir piggare. (är ju ingen kaffekopps-dosering på koffeinet heller, så även om man inte känner av kaffe så lär man känna av det där).
Ska testa den sen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |