Maestro
Ny medlem
Idag blir det löpning på berget vilket kommer innebära att jag avverkat 3 mil sammanlagt sen jag började jobba igen efter semestern. Sakta men säkert går det framåt.
En sak jag har lärt mig är att inte blint kolla på vågen, har du inte sett någon skillnad när det gäller midje- höftmåttet osv?
Jag har själv "fastnat" vid 87.5 men midjemåttet och är armmåttet har krympt, så något händer men kanske inte på vågen. (Styrketränar också så en lite del kan va pga av ny muskelmassa)
Att ständigt köra 20 min crosstrainer på jobbet börjar kännas tråkigt
Fråga till Er som äter proteintillskott; Äter Ni protein även dagar som Ni inte tränar?
Surfplatta + hörlurar + actionfilmer
Smacka fast en sugpropp på displayen på träningsmaskinen....kanske skulle fixa någon form av montering till den att kunna sätta på ena crosstrainern på jobbet
Surfplatta + hörlurar + actionfilmer
Resident Evil Extinction gjorde det överraskande enkelt att härda ut i två 45-minuterspass. Skrikande zombies som plötsligt dyker upp i rutan och korreograferad pangpang-å-spark-action gjorde dessutom susen för tempot.
Blev fem pass förra veckan.
Rouge Assasin delades upp i tre dryga 30-minuterspass.
Resident Evil Extinction delades upp i två knappa 45-minuterspass.
Utan film hade jag nog inte härdat ut mer än kanske 15-minuter utan att bli självmordsbeen.
Nyckeln till framgång är högt tempo, mycket action, explosioner och lite hjärna så man utan vidare kan pausa och återuppta filmen två dagar senare när man skall träna nästa tips.
Utan film hade jag nog inte härdat ut mer än kanske 15-minuter utan att bli självmordsbenägen.
Äsch... lite tålamod bara.
Nää.. men när det gäller träning som är "monoton" måste man lära sig att lixom koppla loss medvetandet.
Förövrigt håller jag på att trappa ner lite. Försöker nöja mig med att träna en gång om dagen. Snuddade på att höja ribban till 3 ggr. (mycket vill ha mer och fan vill ha fler)
//M
Fråga till Er som äter proteintillskott; Äter Ni protein även dagar som Ni inte tränar?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|