tkdrille
Guest
Du kan ju börja träna i SMiths-maskin för att få in snitsen.
Jo får offra mig för den lite. Brukar alltid undvika den annars.
Du kan ju börja träna i SMiths-maskin för att få in snitsen.
ha stången längre ner på ryggen.
Många som inte har helt intränad teknik har stången för högt upp. Sen så är det bra att variera både front och back squats.
en sak till. Kör med för lätta vikter tills du fått till tekniken och djupet annars kommer du bara att göra dig illa när du kommer upp i lite tyngre vikter.
Inte riktigt, däremot klassat som hälsofarlig vara.. men visst, resultatet blir detsamma.. förbjudet
tdrkrille: Det är bara lätta blodkärl som brister, försvinner på ett par dagar.
När du kör böj och du gå heeeeela vägen ner behöver du inte oroa dig för knän eller rygg (igen, förutsatt att du har rätt teknik). Det är dom som kör halva reps som kan orsaka skador på leder och ligament.
+ inget fel att köra dragremmar när du kör rygg... det är ju ryggen du vill träna inte greppstyrkan, vilket man kan göra separat om det behövs.
Developed a character forged under the iron. Dagens träningsfras.
Tänkte kolla med folket ifall ni använder något program på er lur (android) för att skriva in era rep, set och övningar.
Eller är det penna och papper som gäller?
Developed a character forged under the iron. Dagens träningsfras.
Tänkte kolla med folket ifall ni använder något program på er lur (android) för att skriva in era rep, set och övningar.
Eller är det penna och papper som gäller?
Vilka gym kör ni som tränar i Stockholm på, själv har jag WC Stockholmskort och kör på Döbelnsgatan, har kört 6 veckor nu efter nästan 6 års träda men är redan mer vältränad än de PT's som finns på gymmet. Tycker dock att utrustningen är helt värdelös de har ingen vettig roddmaskin, de de har har en rörelsebana som är så högt upp att det tar på baksida axlar. De har inte T-bar man kan köra istället och inte ens en riktig Cable Cross där man kan köra cross-övningar :S
Funderar på att köpa ett kort på Central Gym också där har de iaf ordentlig utrustning.
När jag tävlade tränade jag med killar som tävlade tungvikten så jag är inte direkt rädd för killar på gymet . Tränar hellre med killar än med tjejer för jag tycker tjejer tränar mesigt
Ok, men kan du tänka dig att träna på tjejrummet ändå så att vi killar slipper få tjejstryk när andra killar ser det?
Mmm, så säger dom alltid.Jag är så svag fortfarande så ni behöver nog inte oroa er... än iaf
När du kör böj och du gå heeeeela vägen ner behöver du inte oroa dig för knän eller rygg (igen, förutsatt att du har rätt teknik).
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|