Pullups med 30kg i bältet, orkade 2 reps och failade på 3e. Klarar man en rep med 35 kg i bältet? Återstår att se på fredag!
Du kör du ju på samma vikt som jag väger utan vikter i bältet typ
Pullups med 30kg i bältet, orkade 2 reps och failade på 3e. Klarar man en rep med 35 kg i bältet? Återstår att se på fredag!
Liknande fast billigare.
http://www.gymvaruhuset.com/whey100.html
Jag gillar inte alls deras proteinpulver, smakar så jävla sötsliskigt.
Men prova du.
Jag är sötberoende i princip. Har extra sötningsmedel på allt nästan... kommer nog passa mig bra det där då kanske
Jag föredrar gymhusets Whey FX, billigast och smaken är bra. Har Whey 80 från GG men gillar den inte riktigt, klumpar sig!
Suck alltid är det något... Just som man kommit in i ett bra flyt med helt ok ökningar går man och gör sig illa. Blir lite vila nu med brutet revben.
Hehe, tvärtom här. Whey-80 från StarNutrition/GG funkar fint medan mitt Whey FX från Gymvaruhuset brukar klumpa sig
(Vilket jag tror till vis del beror på det jag skrev tidigare, att Whey FX inte går att återförsluta efter man har öppnat dom)
Kan dock inte klaga på smaken på någon av dom (så länge man väljer rätt smak, Cookies & Cream... fy fan, enda sorten som, bokstavligen talat, verkligen fått mig att få spasmer/ryck i kroppen medan jag tvingat mig i dom)
Inom kort blir det att prova på Vanillia Pear (Whey-80)
Jävligt snygga förpackningar dock! Jag föredrar gymhusets Whey FX, billigast och smaken är bra. Har Whey 80 från GG men gillar den inte riktigt, klumpar sig!
Nu när vi ändå pratar om proteinpulver: Jag har gigantiska problem med att kaseinproteinpulver klumpar sig något så förbannat. Någon som har tips på något pulver som faktiskt är någorlunda ok så man får i sig allt och inte behöver skrapa i shakern?
Du kör du ju på samma vikt som jag väger utan vikter i bältet typ
...brukar klumpa sig
Har blivit av med klumparna efter att jag byte taktik med shakern..
Jävligt snygga förpackningar dock! Jag föredrar gymhusets Whey FX, billigast och smaken är bra. Har Whey 80 från GG men gillar den inte riktigt, klumpar sig!
Nu när vi ändå pratar om proteinpulver: Jag har gigantiska problem med att kaseinproteinpulver klumpar sig något så förbannat. Någon som har tips på något pulver som faktiskt är någorlunda ok så man får i sig allt och inte behöver skrapa i shakern?
Bla bla bla suspension training bla bla
Finns en riktigt bra magövning med såna där.
Finns en riktigt bra magövning med såna där. Ser kanske inte så mycket ut för världen, men värt att skaffa snörena för:
Bild 1 och 2
Finns en riktigt bra magövning med såna där. Ser kanske inte så mycket ut för världen, men värt att skaffa snörena för:
Bild1
Bild2
Kör alltid den, 15 reps, sen går jag över till cablecrunches 10-15 reps, tillbaka till banden. Upprepas tills jag gjort 3 set av de två övningarna. Jag brukar ha ont i magmusklerna efteråt
På tal om ont i muskler... Jag har träningsvärk idag
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |