Träningstråden

Mingves

Guest
maverick_750rr skrev:
E detta träningstråden?

Muahahahahahahahha

750RR
mago tvingade mig till det :(

Jag skulle gå till doktorn om jag hade ett sådant myggbett......

///M
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Då var första simpasset på 2km avklarat nu då, känns som om man kommit igång på riktigt nu. Försöker simma 3-4ggr per vecka och hoppas på att gå ner ca 4hk till sommaren.

Edit: Eller blir det upp 4hk? :va
 

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Såld.
Ah, äntligen fått hälsa på i en simhall igen, *känner abstinensen redan komma krypande*
skönt med bubbelpool o bada ute, ellerhur BB? :D



7/12 kl.13 smäller det till igen nere på e2, kika på
http://balsta.e2.nu för mer info :) *obs, endast för killar* :p


vore väldigt trevligt om ngn mer än Fnutten vågade sig ner denna gång. eller fegar ni?! :) (mavve, jag vet att du gärna kommer med dina rosa pantalonger, var det inte så? men du bor så långt bort!)
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Annchua skrev:
vore väldigt trevligt om ngn mer än Fnutten vågade sig ner denna gång. eller fegar ni?! :) (mavve, jag vet att du gärna kommer med dina rosa pantalonger, var det inte så? men du bor så långt bort!)

De var turkosa men missfärgade i tvätten och nu är de ljusblåvitafläckiga :D

Idag köptes sandsäck och stretcher :cool:

Tävling den 31 januari igen och då blir det guldet, GULDET!!!
Vette fan vad jag sysslade med i lördags. Fick bara med mig silvret :4skrika

750RR
ännu inte repat mig från sparken i arslet, står o skriver nu :gnissla
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Acrid skrev:
Jaha då har man varit o tränat igen... 6 876 kg blev det.

Du är förmodleigen den tjockaste personen jag känner till :bow :bow

Hur gör jag? Hur blir jag lika fet?
Jag vill oxå hamna i Guinnes mest pinsamma sidor :yoparty

750RR :Bugar
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Quaya skrev:
maverick_750rr ... var tränar du i helsingborg? själv så pumpar jag på aktiverum.....

Jag med ju :va

Och Husensjöskolan mån, tis, fre.

Träffade mange_H senast på Aktiverum :tummenupp

750RR
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Acrid skrev:
Du skulle förmodligen aldrig klara av en sådan bedrift.

Förmodlegen inte.... vilket jag tycker är konstigt :va

varför ska de på Tjockholmen ha sånna förutsättningar för att bli feta? Jag vill ju oxå väga 800kilo nån dag. Snacka om respekt när den enda bilen som pallar med att framföra mig är en Alpina B12 :banana :yoparty

Jag tror att man hade blivit kung av universum om det krävs en kran för att flytta en från den stålarmerade sängen till den preppade toaletten :D

750RR
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
Annchua skrev:
7/12 kl.13 smäller det till igen nere på e2, kika på
http://balsta.e2.nu för mer info :) *obs, endast för killar* :p


vore väldigt trevligt om ngn mer än Fnutten vågade sig ner denna gång. eller fegar ni?! :) (mavve, jag vet att du gärna kommer med dina rosa pantalonger, var det inte så? men du bor så långt bort!)

Jobbigt att det är dagen efter SH-puben bara. Antar att det är för att du ska kunna skilja rikta män från mössen.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
maverick_750rr skrev:
Förmodlegen inte.... vilket jag tycker är konstigt :va

varför ska de på Tjockholmen ha sånna förutsättningar för att bli feta? Jag vill ju oxå väga 800kilo nån dag. Snacka om respekt när den enda bilen som pallar med att framföra mig är en Alpina B12 :banana :yoparty

Jag tror att man hade blivit kung av universum om det krävs en kran för att flytta en från den stålarmerade sängen till den preppade toaletten :D

750RR


Förutsättningar som exempelvis: dålig karaktär, obefintlig självdisciplin, självrespekt? etc... :tummenupp
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Acrid skrev:
Förutsättningar som exempelvis: dålig karaktär, obefintlig självdisciplin, självrespekt? etc... :tummenupp


Handlar nog om lite annat med. Ta Marcus som exempel, han har dålig karaktär och obefintlig självdiciplin :hihi men han går inte upp ett gram för det, medans jag går upp i vikt om jag så bara tänker på pizza och inte rör på mig.
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
tips!!

Jag har med stort intresse följt kosttillskottsdebatten... många duktiga människor och vettiga inlägg! Roligt! ...och träningsfreak och till viss del kostfreak som jag är kan jag tillägga om protein att; proteiner med högst biologiskt värde kommer från mjölkprodukter och ägg! Kesella!!! Keso! Minimjölk.
Jag har ett smaskigt recept på proteinrikt godis. Kom på själv, men har säkert upptäckts av fler!!
Vispa två eller tre äggvitor tillsammans med lite(ca 20g) fruktos (finns i affären inge konstigt... men har ingen inverkan på insulinutsöndringen.) eller vanligt socker (som ger en höjning av blodets insulinnivåer, insulin är kroppens mest anabola hormon!) beroende på om du bygger eller dietar.... OK... Vispa så det blir som marängsmet, FAST. Blanda ner en burk kesella 1% fett och bär (om de är frysta blir det lite åt glasshållet) Detta ger ca 400 kcal 41g protein 4g fett och 50 g kolhydrater....

Sen kan jag tipsa om www.paulun.com (igen). Där finns det massa intressant om kosttillskott och träning.
Ha det :)
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
MrGooFy skrev:
Handlar nog om lite annat med. Ta Marcus som exempel, han har dålig karaktär och obefintlig självdiciplin :hihi men han går inte upp ett gram för det, medans jag går upp i vikt om jag så bara tänker på pizza och inte rör på mig.

Vi snackade inte tunnisar :7peta
 

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Såld.
Fnutten skrev:
Jobbigt att det är dagen efter SH-puben bara. Antar att det är för att du ska kunna skilja rikta män från mössen.


Blir ett helt annat upplägg denna gång Anders! :D lite mer grupp mot grupp för att se hur bra ni egentligen är ;) kommer bli skitskoj!! men fortfarande som så.. att när lekandet är slut.. det är då jag tar över.. o kör styrka med er bland annat.. behövde dock inte övertala Thomas om att komma igen.. ;) han som hade sån jäkla träningsvärk brevid dig :p han skrev upp sig själv.. erbjöd honom en 6kgs hantel då började han sudda lite.. haha..
 

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Såld.
MrGooFy skrev:
Handlar nog om lite annat med. Ta Marcus som exempel, han har dålig karaktär och obefintlig självdiciplin :hihi men han går inte upp ett gram för det, medans jag går upp i vikt om jag så bara tänker på pizza och inte rör på mig.



kan det vara så att han äter regelbundet småmål kanske o fikar typ HELA tiden tycker jag? :D han håller sin ämnesomsättning på en jämn nivå.. vilket gör att förbränningen ja.. svårt att förklara.. Paulun.com goofy, paulun.com :)
kan skicka dit lite dokument om du vill det?



/natti-- utbildning imorgon huga..
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Annchua skrev:
kan det vara så att han äter regelbundet småmål kanske o fikar typ HELA tiden tycker jag? :D han håller sin ämnesomsättning på en jämn nivå.. vilket gör att förbränningen ja.. svårt att förklara.. Paulun.com goofy, paulun.com :)
kan skicka dit lite dokument om du vill det?



/natti-- utbildning imorgon huga..
Man kan säga så har att om man äter ofta så vet kroppen att det är ok att förbränna mkt medans om man äter sällan typ 2 ggr om dagen så blir det så att när man väl äter tror kroppen att det blir länge till nästa gång och sparar all mat i kroppen så länge som möjligt.

Lite invecklat men ungefär så :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top