Mingves
Guest
maverick_750rr skrev:E detta träningstråden?
Muahahahahahahahha
750RR
mago tvingade mig till det
Jag skulle gå till doktorn om jag hade ett sådant myggbett......
///M
maverick_750rr skrev:E detta träningstråden?
Muahahahahahahahha
750RR
mago tvingade mig till det
Mingves skrev:Jag skulle gå till doktorn om jag hade ett sådant myggbett......
///M
maverick_750rr skrev:Bokar tid lustige lille danspojken
750RR
Annchua skrev:vore väldigt trevligt om ngn mer än Fnutten vågade sig ner denna gång. eller fegar ni?! (mavve, jag vet att du gärna kommer med dina rosa pantalonger, var det inte så? men du bor så långt bort!)
Acrid skrev:Jaha då har man varit o tränat igen... 6 876 kg blev det.
Quaya skrev:maverick_750rr ... var tränar du i helsingborg? själv så pumpar jag på aktiverum.....
maverick_750rr skrev:Du är förmodleigen den tjockaste personen jag känner till
Hur gör jag? Hur blir jag lika fet?
Jag vill oxå hamna i Guinnes mest pinsamma sidor
750RR
Acrid skrev:Du skulle förmodligen aldrig klara av en sådan bedrift.
Annchua skrev:7/12 kl.13 smäller det till igen nere på e2, kika på
http://balsta.e2.nu för mer info *obs, endast för killar*
vore väldigt trevligt om ngn mer än Fnutten vågade sig ner denna gång. eller fegar ni?! (mavve, jag vet att du gärna kommer med dina rosa pantalonger, var det inte så? men du bor så långt bort!)
maverick_750rr skrev:Förmodlegen inte.... vilket jag tycker är konstigt
varför ska de på Tjockholmen ha sånna förutsättningar för att bli feta? Jag vill ju oxå väga 800kilo nån dag. Snacka om respekt när den enda bilen som pallar med att framföra mig är en Alpina B12
Jag tror att man hade blivit kung av universum om det krävs en kran för att flytta en från den stålarmerade sängen till den preppade toaletten
750RR
Acrid skrev:Förutsättningar som exempelvis: dålig karaktär, obefintlig självdisciplin, självrespekt? etc...
MrGooFy skrev:Handlar nog om lite annat med. Ta Marcus som exempel, han har dålig karaktär och obefintlig självdiciplin men han går inte upp ett gram för det, medans jag går upp i vikt om jag så bara tänker på pizza och inte rör på mig.
Fnutten skrev:Jobbigt att det är dagen efter SH-puben bara. Antar att det är för att du ska kunna skilja rikta män från mössen.
MrGooFy skrev:Handlar nog om lite annat med. Ta Marcus som exempel, han har dålig karaktär och obefintlig självdiciplin men han går inte upp ett gram för det, medans jag går upp i vikt om jag så bara tänker på pizza och inte rör på mig.
Man kan säga så har att om man äter ofta så vet kroppen att det är ok att förbränna mkt medans om man äter sällan typ 2 ggr om dagen så blir det så att när man väl äter tror kroppen att det blir länge till nästa gång och sparar all mat i kroppen så länge som möjligt.Annchua skrev:kan det vara så att han äter regelbundet småmål kanske o fikar typ HELA tiden tycker jag? han håller sin ämnesomsättning på en jämn nivå.. vilket gör att förbränningen ja.. svårt att förklara.. Paulun.com goofy, paulun.com
kan skicka dit lite dokument om du vill det?
/natti-- utbildning imorgon huga..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |