Dagens fråga - vad fick DIG att börja träna? dela med er av era berättelser![]()
För att bli ball.
Dagens fråga - vad fick DIG att börja träna? dela med er av era berättelser![]()
Arbetsförberedande. Plus att det aldrig är fel med lite bättre fysik än medel-svensson
Något som också är ganska skönt är att man alltid vet att 1-2 timmar om dagen så har man en sysselsättning!
Just det! Jag skulle fråga er, använder ni handledstöd i pressövningar? Varför?
Jag funderar lite på att införskaffa ett par sådana nu när jag bänkar tungt och känner lite av i handlederna.
Det är det jag alltid har sagt, springa kan inte vara nyttigt så jag håller mig så långt ifrån det jag kan.Var ute på första löprundan utomhus sen höstas igår och
hatar den äckliga torrhostan jag får efteråt av kalluften!.
Just det! Jag skulle fråga er, använder ni handledstöd i pressövningar? Varför?
Jag funderar lite på att införskaffa ett par sådana nu när jag bänkar tungt och känner lite av i handlederna.
Började sedan att jobba runt hela världen och då insåg jag att styrketräning is da shit, funkar att träna överallt!!
Nu kör jag ca 5 pass i veckan men ibland kan de bli mer ibland mindre men aldrig färre än tre.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |