I vad, och med vilka värden? Jag fick typ 106 poäng på att dra 200% kroppsvikt
Behöver bänka 515kg för att få din poäng
Det stod ju bänk + squat + mark. Så jag plussade ihop alla. 140kg bänk, 180 knäböj och 230kg mark på kroppsvikt 86kg.
I vad, och med vilka värden? Jag fick typ 106 poäng på att dra 200% kroppsvikt
Behöver bänka 515kg för att få din poäng
Det stod ju bänk + squat + mark. Så jag plussade ihop alla. 140kg bänk, 180 knäböj och 230kg mark på kroppsvikt 86kg.
Men fan, varför väntade jag inte med maxningspassen innan nu i juni
Fick ju ihop högre poäng än dig, Geggan 271,775 blev det ju. Daaaaah
Ikväll ska det dansas och supas.
Coolt! Jag räknar inte med att vara i närheten av bäst här, utan vill bara hjälpa till att aktivera och engagera alla att göra en bra månad
Jag är helt körd i tävlingen ändå.. Mark är jag begränsad i och knäböj närmast helt körd när det gäller att lyfta tungt pga knäet
Köra en parallell tävling liknande fitness five?
Bänk, chins, dips, curls...
Lyfta X procent kroppsvikt och maxa reps!
Nä, jag är inte i närheten av bäst heller
Dessutom är det ju "snällare" siffror bara för jag är tjej.
Men kom igen, var med nu ändå! Det är ju bara på kul, och för att kanske pressa sig lite. Alla vet att alla tränat olika länge, och så har vi några riktiga monster i tråden också. Nästa månad kör vi ny tävling, kanske med chins och dips?
Det är minisken jag är rädd om, trodde ju det var ett muskelfäste som fått en smäll. Men det var tydligen mkt värre än så . Så att maxa nåt som har med ben att göra är inte aktuellt det närmaste halvåret till att börja med.
Körde 3x10 på 120% kroppsvikt sist, kändes märkligt bra givet att jag knappt orkade alls för bara 2 månader sen. Nu ska det bara "släppa" i chins också, grejar inte riktigt att lasta på extra där alls än.
3x10 i 120% kroppsvikt i vad? Oavsett vilken gren låter det ju jättebra?
Chins är tungt! Fixar 3*10 kv+25 kg i dips (83kg kroppsvikt). Har börjat köra med vikt på chins för att pressa mig hårdare, fixar 3×5 kv+10 kg än så länge, 3×10 enbart kv är inga problem längre
Har annan träning som tar mkt framsida axel och bröst, så måste försöka kompensera mer med rygg/baksida axel för att behålla hållningen tror jag.
Haha... sorry..
Dips, inte alls lika stark i chins vilket stör mig dock. Ge mig till slutet av juli
Jag maxar aldrig så jag vet inte alls mina max längre....
Idag är det vilodag vilket jag egentligen inte har längre men jag har hunden idag så det har blivit 1.2mil promenad och lek istället.
Laddar inför morgondagens sjuka Benpass!
120% låter mycket, har du 100 kg i bältet då eller? Hahaha
120% = kroppsvikt + 20%
50kg kropp + 10kg vikt = 120%
77kg kropp + 20 kg = 126% när jag räknar närmare..
Kör man på en sån däringa ställning (maskin) man kan ha knäna på så kan man ju lyfta av vikt, och då blir det kanske 80% kroppsvikt
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |