Starstriker
Som man googlar får man svar
Starstriker: Är målet viktminskning skulle jag inte råda HIIT.
Helt ärligt är jag rätt övertygad om att du äter fel, och enbart följer råd från en app utan att veta ditt egenliga dagsintag/behov.
Det finns en miljon olika upplägg på dieter, men i kontentan kan man äta vad som helst (om det bara är viktminskning man vill åt) sålänge personen äter mindre än den förbrukar. Det är där alla gör fel, läser nåt på internet eller följer ett program som inte har en aning om vad du exakt förbrukar.
Lägg lite tid på att räkna ut ditt exakta energibehov sen är det en piece of cake att gå ner.
Tävlingsdieten rullar på bra, lite för snabbt än så det blir en fin ätardag imorgon!
Appen talar inte om för mig vad jag skall äta, den är bara ett verktyg för mig för att se hur mycket jag stoppar i mig.
Jag kör ingen direkt diet, utan jag käkar vanlig mat. Kött, fisk, pasta, sås, potatis, grönsaker, glass och sprit
Jag har dragit ned på allt såklart, men kanske lite mer på kolhydrater, fett och andra onödiga saker. Ikväll har jag tex unnat mig en hel LITER mellanöl. Festligt värre!
Nu rullar viktnedgången på enligt plan igen. Började väga allt jag stoppar i mig för att få riktigt bra koll (igen) samt ökade träningsdosen en aning. Ordningen återställd
Eat on