Träningstråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Nyss tyckte du att hen är ett onödigt ord och inte "existerade".

Då känns det som att du använde fel ord till Geggamojja, Gubbkärring är nämligen en "hen", ska du vägra det ordet får du snällt använda "Gubbjävel".
Jag tycker att det är onödigt, Geggamojja tycker inte det, ergo rätt användning av ordet. Har dessutom aldrig sagt att det inte "existerade", det var din uppfattning.
Gubbjävel använder jag mig av till de som förtjänar det.

Så tillbaka till "träning" då, eftersom det är väl det som tråden handlar om som du tidigare upplyste om.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det gjorde jag, spionerar du på fritiden :tungan

Ja exakt! Försöker ta en daglig stalkingrunda, Jag kallar det Powerstalk, efter jobbet.. :banana

Nej då, stod och väntade på en polare vid gallerianingången längre upp på gatan och tyckte mig se nåt bekant ansikte neråt korsningen bara.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ja exakt! Försöker ta en daglig stalkingrunda, Jag kallar det Powerstalk, efter jobbet.. :banana

Nej då, stod och väntade på en polare vid gallerianingången längre upp på gatan och tyckte mig se nåt bekant ansikte neråt korsningen bara.

Menar du att det finns stockholmare som inte stirrar ner i backen hela tiden? :3freak

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Träningsvärk i ljumskarna efter tisdagens längdpass å träningsvärk i axlarna efter gårdagenpass.... Idag ska jag köra ett crossfitpass med en kollega:crash

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09

Härligt :hihi Längdspåren på gärdet var okej men är ju bara 2,5km sjukt tråkigt att köra varv efter varv dock..

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ja, men jag har ingen bräda längre. Brukar hyra de gånger jag pallar mig iväg till fjällen. :crash

Har man bara kläder så är det nästan enklare att hyra ofta. Men i och med Hammarbybacken så brukar jag ibland dra iväg direkt efter jobbet och bara åka nån timme, och då kan det vara najs att ha egen.

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Hoj
SD 1290
Hej

Jag, en mjukis, söker dig, exklusivt, för en diskret sammankomst 1-2 ggr per vecka.
I min nuvarande relation så känner jag mig åsidosatt. Jag får inte det utrymme som jag känner att jag förtjänar.
Jag önskar inte avsluta min nuvarande relation, men jag vill gärna ha mer uppmärksamhet, mer direktkontakt så att säga.
Jag önskar träffa dig, du som kan få mig att känna mig unik, självständig och upprymd. Allt på en och samma gång.
I vår framtid så ser jag en relation som vi verkligen kan bygga på...

Hör av dig till Underarmspumpunderbicepspass. :glömdet
Är det en hen du söker?

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Jag kom hem från Thailand i helgen, så har inte hunnit åka alls än. Tror jag drar en sväng till Romme på lördag eller söndag. Var det schysst där nu?

Ja för att inte snöat så mycket tycker jag det, ska försöka dra dit igen helgen 15-16. Tycker det är smidigt med skidbussarna som går dit.. Kanske några härifrån som också är sugna att hänga på:va

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ja för att inte snöat så mycket tycker jag det, ska försöka dra dit igen helgen 15-16. Tycker det är smidigt med skidbussarna som går dit.. Kanske några härifrån som också är sugna att hänga på:va

Jag åkte med bussen på kanske 4-6 dagturer till Romme förra säsongen. Tycker det är skitsmidigt! Jag är game!

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Var och köpte Glukosamin idag för mina leder och tyvärr så slutade det inte så bra för magen kan jag säga...

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Hoj
SD 1290
Var och köpte Glukosamin idag för mina leder och tyvärr så slutade det inte så bra för magen kan jag säga...
Prova strandnypon. Frugan har artros och för henne är det stor skillnad om hon äter det eller ej.

Du får käka det ett tag för att det skall verka så du märker ej skillnad redan dagen efter.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag åkte med bussen på kanske 4-6 dagturer till Romme förra säsongen. Tycker det är skitsmidigt! Jag är game!

Gick inge bra förra gången jag var i Romme,, så vettefan..
Var ett par år sen och hade precis köpt min Gopro då.. Fipplade med den istället för att koncentrera mig på åkningen :crash

http://www.youtube.com/watch?v=OALMNkbUUxg

Sinnessjukt kass film blev det också :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Prova strandnypon. Frugan har artros och för henne är det stor skillnad om hon äter det eller ej.

Du får käka det ett tag för att det skall verka så du märker ej skillnad redan dagen efter.

Om man käkar nyponsoppa så funkar det fint. Min mor projicerar sina ledbesvär på mig och lurade mig att köpa något glukosaminpreparat som det gjorts mycket reklam för.
Mina leder knarrade och gick trögt innan kuren och efter kuren, störst skillnad märktes på de olika väderomslagen, nyponmedlet hjälpte föga.
300 spänn kostade burken som innehöll -"pulver av torkade strandnypon"! Hur mycket nyponsoppa hade man fått för den slanten? :näsblod

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen