Pirate-girl
Ny medlem
Härlig genom gång av hela kroppen på gymmet idag, hittade även ny svag punkt måste köra mer triceps....
De blir bara glada om det blir mer över till dem.
Fan vad folk ligger på latsidan. Här kommer jag med en rolig scenario jag var med om igår på gymmet.
Var klar med huvudövningarna och skulle köra lite rodd. Där sitter två killar o jag frågar om de har mycket kvar.
"Vi är tre här, så det är mycket kvar". Jag frågar lite snällt "Kan jag inte få vara med så kan vi turas om alla?"
-"Ehh jo ja, det går väl bra" med ett ogillande uttryck och jag ler "Tack!"
Dagens lärdom: Det går visst att tränga sig in i en grupp roddande killar!
En kille roddar, sen var det min tur. Jag ÖKAR på vikten med några viktskivor, kör på 55 kg. Nästa kille sneglar och ökar på med EN viktskiva och stånkar på. Killen innan mig fick däremot ta i ordentligt. Jag misstänker att de körde lite lättare innan jag kom in och strulade till det för dem.
Jag ska sikta på att rodda 70+ kg bara för att. Killar klarar uppenbarligen inte av att en tjej tar mer än dem.
Mvh Roddhinken.
Fan vad folk ligger på latsidan. Här kommer jag med en rolig scenario jag var med om igår på gymmet.
Var klar med huvudövningarna och skulle köra lite rodd. Där sitter två killar o jag frågar om de har mycket kvar.
"Vi är tre här, så det är mycket kvar". Jag frågar lite snällt "Kan jag inte få vara med så kan vi turas om alla?"
-"Ehh jo ja, det går väl bra" med ett ogillande uttryck och jag ler "Tack!"
Dagens lärdom: Det går visst att tränga sig in i en grupp roddande killar!
En kille roddar, sen var det min tur. Jag ÖKAR på vikten med några viktskivor, kör på 55 kg. Nästa kille sneglar och ökar på med EN viktskiva och stånkar på. Killen innan mig fick däremot ta i ordentligt. Jag misstänker att de körde lite lättare innan jag kom in och strulade till det för dem.
Jag ska sikta på att rodda 70+ kg bara för att. Killar klarar uppenbarligen inte av att en tjej tar mer än dem.
Mvh Roddhinken.
Tyvärr har många killar det jobbigt med att tjejer kan vara lika starka el tom starkare, vet inte varför
Var klar med huvudövningarna och skulle köra lite rodd.
Ryktet säger att du körde slut på M|ckes mage häromdan
Eller så hade de kört 30 set på 90 kg, eller så följer de ett program, eller så bla bla bla. Men troligtvis är du helt enkelt starkare!
Ja ja, kul att det går bra!
heja heja
Tyvärr har många killar det jobbigt med att tjejer kan vara lika starka el tom starkare, vet inte varför kanske mans egot som får sig ett törn
Tränar du huvudet? Vad kör du för övningar?
Algebra? Hebreiska? Eller bara dunkar det i en vägg?
Hade det inte varit för hans ansiktsuttryck hade jag kunnat ana att det var nåt program eller dylikt men nu vet jag ju inte Jag var klar innan de ens var klara så jag antar att de inte kört så många set innan.
Jag tror mer på att jag är lite starkare än vad de är Det mår jag bättre av
Att du är starkare än många killar borde väl knappast komma som en överraskning? Kul för dig oavsett!
Slaktade pattar, rygg och biceps igår med 5 supersets.
De två allra sista repsen i sälrodden gjorde jag inte till 100%, jag fick nöja mig med 90% istället.
Mitt knä har börjat göra sig påmint efter min start i löpning så jag ska försöka bestämma mig för om jag ska gå till sjukgymnast eller om jag ska gå till en naprapat.
äh störtlöjligt, själv slögympade jag på hotyoga o tittade på rumpor. fick sjuk värk i gubbslemmet idag, vad jag nu ska göra åt'et..
Jag är faktiskt 160 cm!!! Hela 180 cm med mina nya skor. FaCktiskt
Bäst då att du inte kollar in fria vikter-avdelningar, där kan det finnas riktiga rumpor att titta på. Gubbslemmet lär kräkas lite.
Hrm...
Ska man ha ett helvete , Så ska det vara ett litet Helvete!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|