Träningstråden

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Mavve skrev:
Tekniskt sett förtjänar du inte de extra kalorierna förrens du nått ditt mål och därefter tränat en dag ;)

oooh mavve I can´t believe how properly pumped up you are!
(läses med arnoldröst/brytning;))

Nu ska vi inte vara gnälliga, kalorier har jag allt för få av då jag väger 73kg och är ca 175cm lång/kort ;)
Är en liten fiskpinne!
ska öka minst 10 kilo, japp de är målet :yoparty
får se hur de går med just det, blir svårt utan "hemlig dunderhonung"
Fast det egentligen har jag några egna styrkemässiga mål också men de är hemliga eftersom jag är lite fet o klen.:freak

Hoppas jag blir ursäktad imorgon för nu är jag nämnligen lite full :fyllisar

Last edited:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Någon som kört swole från syntrax?
Började med skiten idag, Fy fan va det smakar röv, någon som har ett bra tipps på hur man kan får ner skiten utan spykänsla :va

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
stony skrev:
Någon som kört swole från syntrax?
Började med skiten idag, Fy fan va det smakar röv, någon som har ett bra tipps på hur man kan får ner skiten utan spykänsla :va

Har inte testat det själv o därför kollade upp lite:

Produktens främsta egenskaper

o Kraftigt verkande, trötthetsminskande!
o Garanterat resultat!
o Dramatisk ökning av styrkan!
o Större muskelmassa!
o Imponerande pump!
o Inget socker!

:D Dramatisk ökning....imponerande pump!.... :D

Jorå å allt utan träning...skoja bara. :hihi

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Acrid skrev:

o Garanterat resultat!
o Större muskelmassa!
o Imponerande pump!
o Inget socker!

Fan vad bra :tummenupp
Nu slipper man träna och kan äta kladdkaka hela veckan :banana

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Acrid skrev:

o Garanterat resultat!
o Större muskelmassa!
o Imponerande pump!
o Inget socker!

Vaaaa!!! ska man träna också :tungan

Nämen det verkar vara rätt sjysta saker,
kör en kombo av Syntrabol,Methoxylon,swole, och tribex 500

Denna kombo påstås i studier ge bättre resultat än dinabol!....dock låter det för bra att vara sant.. men det kan vara skoj att testa iaf, Fick köpa allt så billigt ändå så why not :)

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
stony skrev:
Vaaaa!!! ska man träna också :tungan

Nämen det verkar vara rätt sjysta saker,
kör en kombo av Syntrabol,Methoxylon,swole, och tribex 500

Denna kombo påstås i studier ge bättre resultat än dinabol!....dock låter det för bra att vara sant.. men det kan vara skoj att testa iaf, Fick köpa allt så billigt ändå så why not :)

Hmm låter nästan vara för bra för att vara sant...skulle det funka så skulle ju alla använda det men men kanske är bra har hört att methoxy ska funka hyfsat bra...

Men frågan är om inte äta rätt,sova rätt,träna rätt funkar minst lika bra?

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Superbee skrev:
Hmm låter nästan vara för bra för att vara sant...skulle det funka så skulle ju alla använda det men men kanske är bra har hört att methoxy ska funka hyfsat bra...

Men frågan är om inte äta rätt,sova rätt,träna rätt funkar minst lika bra?

Det sistnämnda fungerar MKT bättre!! Däremot fungerar kanske äta rätt,sova rätt,träna rätt + preparat ännu bättre. Men preparatet är värdelöst i sig själv om inte resten av allt lirar.

Jag skulle dock tro att det preparat det handlar om här är totalt värdelöst och att den enda egenskap det har är placeboeffekt och att lura okunniga på pengar. Annars hade det inte varlit lagligt. Det KAN vara en ny typ av pro-hormon iofs som jag inte hört om(har inte kollat upp preparatet alls för jag orkar inte nu). Isåfall så har preparatet mer biverkningar än riktiga steroider men ger samtidigt mycket sämre resultat. Värdelöst det oxå alltså.

Generellt sett ska man ge fan i alla tillskott utom proteinpulver, vitamintillskott och omega-3 tillskott. Dom fyller faktiskt en funktion. Har man sedan mycket pengar att spendera så kan man köpa kreatin och glutamin. Även dessa tillskott kan ge lite ibland om man gör rätt i övrigt. Allt annat är skit. Finns inga undantag förutom riktiga mediciner då.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Recept!

Nu ska jag börja äta mängder igen! Men jag saknar bra recept på kycklingfilé och lax, helst som är enkelt att göra också! Typ på med kryddor och in i ugnen. :)

Så kom igen nu, fyll på med era bästa recept på byggarmat!

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Trango_B skrev:
Jag skulle dock tro att det preparat det handlar om här är totalt värdelöst och att den enda egenskap det har är placeboeffekt och att lura okunniga på pengar. Annars hade det inte varlit lagligt. Det KAN vara en ny typ av pro-hormon iofs som jag inte hört om(har inte kollat upp preparatet alls för jag orkar inte nu). Isåfall så har preparatet mer biverkningar än riktiga steroider men ger samtidigt mycket sämre resultat. Värdelöst det oxå alltså.

Haha ja med tanke på "produktens främsta egenskaper" :lol så är det nog troligt med placebo och inget annat.

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
stoffer skrev:
Recept!

Nu ska jag börja äta mängder igen! Men jag saknar bra recept på kycklingfilé och lax, helst som är enkelt att göra också! Typ på med kryddor och in i ugnen. :)

Så kom igen nu, fyll på med era bästa recept på byggarmat!

Ok
Här kommer det bästa av alla.

Skär potatis i klyftor och fixa på lite rapsolja ocj kryddor utanpå klyftorna.
Ta kycklingfilé och häll rapsolja över samt kryddor.
Släg in allt i ugnen på 225 grader

Fixa under tiden en tzatsiki eller hur f-n det stavas på filmjölk och gurka + kryddor. Ta ut potatis/kyckling och häll över tzatsikin. Ät :)

Jag brukar ta tacokrydda på kyckling/potatis, det tycker jag är gott men det funkar säker med massa annat oxå.

Ovanstående blir en fin sammansättning näringsämnen. Att kolhydraterna är snabba kan man skita i eftersom den låga kolhydratmängden och fettinnehållet ändå ser till att dom är långsamma i verkligheten. Rapsoljan på kycklingen absorberas inte in i köttet och bidrar bara med smak alltså. Oljan på potatisen tas upp i kroppen och är en lagom mängd fleromättat fett att inta på en måltid. Blir man ledsen över att vitamininnehållet är lite halvkass kan man ju kompensera det med lite sallad till eller vitamintabletter.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Trango_B skrev:
Ok
Här kommer det bästa av alla.

Skär potatis i klyftor och fixa på lite rapsolja ocj kryddor utanpå klyftorna.
Ta kycklingfilé och häll rapsolja över samt kryddor.
Släg in allt i ugnen på 225 grader

Fixa under tiden en tzatsiki eller hur f-n det stavas på filmjölk och gurka + kryddor. Ta ut potatis/kyckling och häll över tzatsikin. Ät :)

Jag brukar ta tacokrydda på kyckling/potatis, det tycker jag är gott men det funkar säker med massa annat oxå.

Ovanstående blir en fin sammansättning näringsämnen. Att kolhydraterna är snabba kan man skita i eftersom den låga kolhydratmängden och fettinnehållet ändå ser till att dom är långsamma i verkligheten. Rapsoljan på kycklingen absorberas inte in i köttet och bidrar bara med smak alltså. Oljan på potatisen tas upp i kroppen och är en lagom mängd fleromättat fett att inta på en måltid. Blir man ledsen över att vitamininnehållet är lite halvkass kan man ju kompensera det med lite sallad till eller vitamintabletter.
Grymt!

Jag är en hejare på tzatsiki och det skulle nog bära emot att göra den på filmjölk, men i övrigt så var det precis såna recept jag ville ha!

Gör tzatsikin på yoghurt istället så blir jag nöjd :)

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
stoffer skrev:
Grymt!

Jag är en hejare på tzatsiki och det skulle nog bära emot att göra den på filmjölk, men i övrigt så var det precis såna recept jag ville ha!

Gör tzatsikin på yoghurt istället så blir jag nöjd :)

Jag kom på att det nog är yoghurt jag brukar göra den på.
Sån där naturell du vet med en gammal gubbe utanpå? Det är yoghurt va? :tungan

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Trango_B skrev:
Det sistnämnda fungerar MKT bättre!! Däremot fungerar kanske äta rätt,sova rätt,träna rätt + preparat ännu bättre. Men preparatet är värdelöst i sig själv om inte resten av allt lirar.

Generellt sett ska man ge fan i alla tillskott utom proteinpulver, vitamintillskott och omega-3 tillskott. Dom fyller faktiskt en funktion. Har man sedan mycket pengar att spendera så kan man köpa kreatin och glutamin. Även dessa tillskott kan ge lite ibland om man gör rätt i övrigt. Allt annat är skit. Finns inga undantag förutom riktiga mediciner då.

Tribex har jag testat innan och det gav lite bättre tryck i kroppen, dock ingen markant ökning..
swole verkar också funka bra känner av det redan nu dom andra 2 har ja ingen aning om...
Polarn var skyldig mig lite stålar så ja fick allt detta för ca 500:-, Bra pris nog för att testa

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Om man väger 80 kg och kör armhävningar, hur många kg pressar man då?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
H4 skrev:
Om man väger 80 kg och kör armhävningar, hur många kg pressar man då?
Det beror ju på vart dom kilona sitter, har du apfeta ben och ingen överkropp blir det lite lättare osv..
Stora valpattar/och övrigt stor överkropp och inga ben, lite jobbigare...

Typ.. :)
Tänk efter... :tummenupp

Last edited:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Hultan skrev:
Det beror ju på vart dom kilona sitter, har du apfeta ben och ingen överkropp blir det lite lättare osv..
Stora valpattar/och övrigt stor överkropp och inga ben, lite jobbigare...

Typ..
Tänk efter...

Fifty fifty skulle jag våga säga, då blir det 40 kg press?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
H4 skrev:
Fifty fifty skulle jag våga säga, då blir det 40 kg press?
Hehe, man kan inte riktigt avgöra det så enkelt, men visst, där omkring kanske? Eller mindre..
Tänk så här, ta en hoj, vält den, res sen upp den, inte så jobbigt.. Lyft hela hojen, lite jobbigare..

(vält inga hojjar.. ) :)

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Hultan skrev:
Hehe, man kan inte riktigt avgöra det så enkelt, men visst, där omkring kanske? Eller mindre..
Tänk så här, ta en hoj, vält den, res sen upp den, inte så jobbigt.. Lyft hela hojen, lite jobbigare..

(vält inga hojjar.. ) :)

Jo förstår exakt vad du menar.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Testade med vågen.

I övre läget så ligger ungefär 70% av min kroppsvikt på händerna

I nedre är siffran 77%.

Så 55-62kg borde du pressa.

Vassego. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...