Acrid
600
LOLiBOLL...tråden lever! Den lever!
KarlJohan skrev:Nån som vet om man kan köpa vassleprotein billigare än hos hälsokosten nån stans?
TwinLab är ju inte billigt direkt.
Tipsa gärna i så fall!
Brukar köra ner ett par äggvitor + 1 äggula när jag gör egna drinkar. Somliga säger att det är dåligt (kolestorol?) andra säger att det är lugnt. Någon som vet hur det egentligen ligger till?
Åttiettan skrev:Livar upp tråden lite
Orkar inte läsa alla jäkla sidor, men har äter gainer från http://www.finalresearch.nu/ står på att den sak tas två ggr om dagen , tex frukost och efter träning. Men har hört att man absolute inte ska ta mer än precis efter ett träningspass, tycker man hör olika överallt.
Så jag undrar vad sporthojsfolket har att säga.
Åttiettan skrev:Livar upp tråden lite
Orkar inte läsa alla jäkla sidor, men har äter gainer från http://www.finalresearch.nu/ står på att den sak tas två ggr om dagen , tex frukost och efter träning. Men har hört att man absolute inte ska ta mer än precis efter ett träningspass, tycker man hör olika överallt.
Så jag undrar vad sporthojsfolket har att säga.
Infamous skrev:strenght är ett svenskt märke som brukar vara billigare än twinlab...annars är det bara till att sätta i sig en burk tonfisk....
...
KarlJohan skrev:Ok. vet du var det finns att köpa? Fitness-butiker?
Inte tonfisken alltså. pulvret.
KaliZ skrev:Hörrni...träningsfreak! Jag håller igång en del på gymmet sedan en tid tillbaka. Brukar köra bröst i bänkpress samt hantelpress uppåt sittandes då.
Min fråga är nu...hur ska man träna bröstmusklernas kanter (längst ner in mot mitten så att säga)? Verkar ju inte finnas några muskler där i mitten... bara ett bröstben.
Någon som förstår hur jag menar får gärna ge mig något tips.
//KaliZ
KaliZ skrev:Hörrni...träningsfreak! Jag håller igång en del på gymmet sedan en tid tillbaka. Brukar köra bröst i bänkpress samt hantelpress uppåt sittandes då.
Min fråga är nu...hur ska man träna bröstmusklernas kanter (längst ner in mot mitten så att säga)? Verkar ju inte finnas några muskler där i mitten... bara ett bröstben.
//KaliZ
KaliZ skrev:Min fråga är nu...hur ska man träna bröstmusklernas kanter (längst ner in mot mitten så att säga)? Verkar ju inte finnas några muskler där i mitten... bara ett bröstben.
Någon som förstår hur jag menar får gärna ge mig något tips.//KaliZ
Weo skrev:Du kan inte "punktträna" bröstmusklerna
//KaliZ
Valentinic skrev:Använder du smalare grepp på bänkpressen tar det mer på triceps, tänk på det. Och man kan inte punktträna en muskel. Tex, jag vill ha lite bredare biceps, men inte högre går det tyvärr inte. Däremot så pratar man ju om att t.ex träna innersidan av triceps osv, men det beror på att det vi kallar triceps (baksida armen) består av flera muskler.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |