Träningstråden

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Martin skrev:
Bara jag som tycker att han ser bättre ut på första bilden? Eller ja, han är ju helt klart biffigare på andra, men har ett gäng kilo extra som behöver deffas bort också.
Jao.. klart han har blivit tjock, men han har ju bara en månad kvar av bulken också.. sen blir det ju deff.

Men han har ju klart lagt på sig en stor jävla del muskler på kort tid.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
stoffer skrev:
Jao.. klart han har blivit tjock, men han har ju bara en månad kvar av bulken också.. sen blir det ju deff.

Men han har ju klart lagt på sig en stor jävla del muskler på kort tid.
1,5 år. Då hinner de hända rätt mkt, han verkar ha tränat snett dessutom. Ser fan skev ut.

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
General E skrev:
Med risk för att bli stenad, vem är John Stone???

En f.d. överviktig jänkare, som en dag bestämde sig för att bli av med sin övervikt och i samband med detta startade han ett forum där man kan följa hans träning. John har dagligen skrivit i sin träningsdagbok och tagit kroppsfoto så man kan se förändringen under åren. Väldigt imponerande och han har en grym disciplin!

Men orka.... :rolleyes:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
HanneZ skrev:
20 kg? de va som fan, hur mycket av det är fett då? Jag har lyckats med 12 kg sen i Augusti...
Enligt mätningar är knappt 5kg fett. Jag skulle gissa på lite mer, men jag är inte heller någon expert, vi får se vad han har för totala ökningar när han är tillbaka på 8% igen. :)

Men vafan, killen väger 1kg mer nu än när han började, och har 17kg mindre fett på kroppen. DET är imponerande. :mattias

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
stoffer skrev:
Enligt mätningar är knappt 5kg fett. Jag skulle gissa på lite mer, men jag är inte heller någon expert, vi får se vad han har för totala ökningar när han är tillbaka på 8% igen. :)

Men vafan, killen väger 1kg mer nu än när han började, och har 17kg mindre fett på kroppen. DET är imponerande. :mattias
Så han har asså lagt på sig 15 kg rena muskler på 1,5 år? Det tror jag inte på...

Imponerande i övrigt...

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
HanneZ skrev:
Så han har asså lagt på sig 15 kg rena muskler på 1,5 år? Det tror jag inte på...

Imponerande i övrigt...

Det går inte att lägga på sig 15kg rena muskler på så kort tid.
Även om han har matat kroppen med steroider så är tror jag inte
det är muskelmassan som står för 100% av ökningen
utan även en hel del vätska.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
burner skrev:
Det går inte att lägga på sig 15kg rena muskler på så kort tid.
Även om han har matat kroppen med steroider så är tror jag inte
det är muskelmassan som står för 100% av ökningen
utan även en hel del vätska.
Nä jag vet, men det vill ju stoffer mena på. Man lägger alltid på sig betydligt mer fett och vätska än muskler.

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
kunde han inte bara gett fan i att gå ner i vikt? :hihi

om han nu inte kom på att han ville ha muskler lite sent....

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Han dummade sig ju lite i början när han deffade ner sig för han låg på alldeles för lite kaloriintag vilket gjorde att han säkert tappade en hel det muskler. Det har senare skrivit på sitt forum.

Men är man riktigt motiverade och anpassar allt till att bygga så mycket muskler som möjligt så kan man bygga upp sig ganska snabbt. Vanligaste felet är att man äter alldeles för lite, men hur kul är det att gå upp mitt i natten och käka kött och ägg tex?

Som någon sa innan: orka.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
HanneZ skrev:
Nä jag vet, men det vill ju stoffer mena på. Man lägger alltid på sig betydligt mer fett och vätska än muskler.
Jaså, hur menar du att jag vill mena på det? Vet inte själv att jag skrivit något sådant. Det enda jag sa var att han hade lagt på sig 5kg fett enligt mätningar, och att jag trodde det var lite mer fett än så.

Vad tvivlar du på? Uppenbarligen har han ju gjort det, om han nu inte har suttit och photoshoppat varenda bild och ljuger om sina mätningar, men det tror jag inte.

Att öka 15kg i vikt på 16 månader är möjligt, även rent, dock kräver det ju sin man. Killen sköter allt i sin träning så optimalt han kan.

Kolla in sidan, du kan nog lära dig en del.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
stoffer skrev:
Jaså, hur menar du att jag vill mena på det? Vet inte själv att jag skrivit något sådant. Det enda jag sa var att han hade lagt på sig 5kg fett enligt mätningar, och att jag trodde det var lite mer fett än så.

Vad tvivlar du på? Uppenbarligen har han ju gjort det, om han nu inte har suttit och photoshoppat varenda bild och ljuger om sina mätningar, men det tror jag inte.

Att öka 15kg i vikt på 16 månader är möjligt, även rent, dock kräver det ju sin man. Killen sköter allt i sin träning så optimalt han kan.

Kolla in sidan, du kan nog lära dig en del.
15 kg i vikt ja, 15 kg muskler är en annan grej. Nej jag tror inte på att han skaffat 15 kg muskler på 1,5 år. Aldrig!

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
HanneZ skrev:
15 kg i vikt ja, 15 kg muskler är en annan grej. Nej jag tror inte på att han skaffat 15 kg muskler på 1,5 år. Aldrig!
Sorry, det skulle stå "Att öka 15kg i fettfri vikt på 16 månader..."

Däremot tror jag också det är omöjligt att öka 15kg i muskler på 1.5 år, bara så vi har det klart.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
stoffer skrev:
Sorry, det skulle stå "Att öka 15kg i fettfri vikt på 16 månader..."

Däremot tror jag också det är omöjligt att öka 15kg i muskler på 1.5 år, bara så vi har det klart.
Ok, då är jag med. Men vad är det han ökat i om det inte är fett?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...