John Stone har gjort det igen.. fyfan.
Aug 2004 - Jan 2006:
http://forums.johnstonefitness.com/showpost.php?p=250737&postcount=2228
Aug 2004 - Jan 2006:
Bara jag som tycker att han ser bättre ut på första bilden? Eller ja, han är ju helt klart biffigare på andra, men har ett gäng kilo extra som behöver deffas bort också.stoffer skrev:John Stone har gjort det igen.. fyfan.
Aug 2004 - Jan 2006:
Jao.. klart han har blivit tjock, men han har ju bara en månad kvar av bulken också.. sen blir det ju deff.Martin skrev:Bara jag som tycker att han ser bättre ut på första bilden? Eller ja, han är ju helt klart biffigare på andra, men har ett gäng kilo extra som behöver deffas bort också.
1,5 år. Då hinner de hända rätt mkt, han verkar ha tränat snett dessutom. Ser fan skev ut.stoffer skrev:Jao.. klart han har blivit tjock, men han har ju bara en månad kvar av bulken också.. sen blir det ju deff.
Men han har ju klart lagt på sig en stor jävla del muskler på kort tid.
Vad menar du med skev?HanneZ skrev:1,5 år. Då hinner de hända rätt mkt, han verkar ha tränat snett dessutom. Ser fan skev ut.
20 kg? de va som fan, hur mycket av det är fett då? Jag har lyckats med 12 kg sen i Augusti...stoffer skrev:Vad menar du med skev?
20kg på 1.5 år är ändå förjävla mycket.
HOHOO, tjockis!HanneZ skrev:20 kg? de va som fan, hur mycket av det är fett då? Jag har lyckats med 12 kg sen i Augusti...
Av mina 12?Martin skrev:HOHOO, tjockis!
-edit-
Ska vi gissa att 13-14 kilo är fett?
stoffer skrev:John Stone har gjort det igen.. fyfan.
Aug 2004 - Jan 2006:
General E skrev:Med risk för att bli stenad, vem är John Stone???
Enligt mätningar är knappt 5kg fett. Jag skulle gissa på lite mer, men jag är inte heller någon expert, vi får se vad han har för totala ökningar när han är tillbaka på 8% igen.HanneZ skrev:20 kg? de va som fan, hur mycket av det är fett då? Jag har lyckats med 12 kg sen i Augusti...
Så han har asså lagt på sig 15 kg rena muskler på 1,5 år? Det tror jag inte på...stoffer skrev:Enligt mätningar är knappt 5kg fett. Jag skulle gissa på lite mer, men jag är inte heller någon expert, vi får se vad han har för totala ökningar när han är tillbaka på 8% igen.
Men vafan, killen väger 1kg mer nu än när han började, och har 17kg mindre fett på kroppen. DET är imponerande.
HanneZ skrev:Så han har asså lagt på sig 15 kg rena muskler på 1,5 år? Det tror jag inte på...
Imponerande i övrigt...
Nä jag vet, men det vill ju stoffer mena på. Man lägger alltid på sig betydligt mer fett och vätska än muskler.burner skrev:Det går inte att lägga på sig 15kg rena muskler på så kort tid.
Även om han har matat kroppen med steroider så är tror jag inte
det är muskelmassan som står för 100% av ökningen
utan även en hel del vätska.
Jaså, hur menar du att jag vill mena på det? Vet inte själv att jag skrivit något sådant. Det enda jag sa var att han hade lagt på sig 5kg fett enligt mätningar, och att jag trodde det var lite mer fett än så.HanneZ skrev:Nä jag vet, men det vill ju stoffer mena på. Man lägger alltid på sig betydligt mer fett och vätska än muskler.
15 kg i vikt ja, 15 kg muskler är en annan grej. Nej jag tror inte på att han skaffat 15 kg muskler på 1,5 år. Aldrig!stoffer skrev:Jaså, hur menar du att jag vill mena på det? Vet inte själv att jag skrivit något sådant. Det enda jag sa var att han hade lagt på sig 5kg fett enligt mätningar, och att jag trodde det var lite mer fett än så.
Vad tvivlar du på? Uppenbarligen har han ju gjort det, om han nu inte har suttit och photoshoppat varenda bild och ljuger om sina mätningar, men det tror jag inte.
Att öka 15kg i vikt på 16 månader är möjligt, även rent, dock kräver det ju sin man. Killen sköter allt i sin träning så optimalt han kan.
Kolla in sidan, du kan nog lära dig en del.
Sorry, det skulle stå "Att öka 15kg i fettfri vikt på 16 månader..."HanneZ skrev:15 kg i vikt ja, 15 kg muskler är en annan grej. Nej jag tror inte på att han skaffat 15 kg muskler på 1,5 år. Aldrig!
Ok, då är jag med. Men vad är det han ökat i om det inte är fett?stoffer skrev:Sorry, det skulle stå "Att öka 15kg i fettfri vikt på 16 månader..."
Däremot tror jag också det är omöjligt att öka 15kg i muskler på 1.5 år, bara så vi har det klart.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |