SP3-martin
mohaaaaaaaaa
Någon som kör med mivv system här???
grattis då tjänade du 295 kr genom att beställa från tyskland efter att ha använt mig och min firma som bollplank och frågepanel för dina otaliga frågor om Zardsystemen ...
Då var det gjort. Lyckades inte hålla mig längre. Ett tag höll jag på att köpa Mivv men sen lyssnade jag igenom några filmer och Zarden hade lite djupare brum.
4.100 sek med frakt från Ebay i Tyskland.
http://cgi.ebay.de/Zard-Slip-On-Aus...VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247
Jag är nöjd
- Martin
Ni som kör med flyscreen, är det någon större skillnad på vind-draget? eller är det bara på utseendet den gör skillnad?
Njae. Lite mer måste jag allt ha tjänat. Du ville ha ca 4.395 utan frakt
Sen att jag frågade dig en del frågor ang vilket blås det är som gäller kan vara ett resultat av att informationen på sidan inte är solklar.
Ta det inte personligt. Jag såg en möjlghet att spara lite pengar och jag tog den.
- Martin
En till fråga, min hoj är mappad med db-killern i, och den ramlade ur när jag var och körde en sväng.. jag märkte det snabbt så det var bara att vända om och plocka upp insatsen, men låsringen hittade jag inte. Nu till saken, behöver jag mappa om för att köra vidare utan insats? Hojen går rent och bra så som den är nu, ingen svartrök eller flammor som jag sett på en del youtube videos.
/Christian
Ni som kör med flyscreen, är det någon större skillnad på vind-draget? eller är det bara på utseendet den gör skillnad?
/Christian
Jo då det gör en hel del med flyscreen faktiskt, även i låga farter märker man en betydlig förbättring, sen att den är apsnygg är ju bara ett plus.
ok en hundring till .. marknaden är fri , javisst - men då tar man reda på vad man behöver av den man ska handla av på ebay - inte av den som svarar bäst på frågorna här hemma i sverige... jaja
och dessa speglar? bättre sikt än original?
http://www.british-customs.com/bar-end-mirror-black-anodized-triumph-motorcycles-pr-16632.html
Kan meddela att jag sent omsider har plockat ihop hojen igen. Funkade bra med 108 kedja, kan nog kliva upp nån kugg till bak om man nu skulle vilja det.
...
Det mest positiva med ny kedja är att ryckigheten försvann, den går mycket jämnare nu.
Slitaget på drev och kedja ger ett glapp som kan kännas som ett litet ryck vid av/påslag på gas. Det kommer så successivt så att ofta märker man det först när det försvinner. I mitt fall så hade jag noterat det i höstas men tog för givet att det var insprutningen som var "av och på-ig". Nu så är den mycket mjukare. Mitt drivpaket hade nästan 2300 mil på sig och det syntes på framdrevet."ryckigheten försvann"... fattar jag inte, vad skulle det kunna göra för skillnad? förutsatt att kdejan var rätt spänd innan...
Avgasknallarna, slangen, rondeller, snäva kurvor, nedlägg.... är det bara jag som fånflinar innanför hjälmen? ....och det är bara maj!
Avgasknallarna, slangen, rondeller, snäva kurvor, nedlägg.... är det bara jag som fånflinar innanför hjälmen? ....och det är bara maj!
är det någon här med arrow eller annan lågmonterad ljuddämpare som vet
om man behöver plocka av den när man ska ta av bakhjulet??
Hallå gott folk!
Tänkte skaffa mig ett par R&G crashpuckar och läste deras skumma instruktioner om monteringen "Skruva Bulten med 40 NM alt. skruva bulten tills den sitter fast och sen lite till???" Hur noga ede med dessa 40 NM eller vågar man göra som alt. metoden?
En till fråga...vafan hittar man verktyg för att få upp bultarna?
Kanske nån schysst triple ägare här i GBG kan låna ut verktyg eller rentav hjälpa mig?
"hylsa" för 1/2" skaft finns på Jula.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |