Nån som vet var man kan köpa svarta tankgrepp till ett rimligt pris till en Striple R? Jag hittar transparanta för en 400 men svarta drar iväg till 800.
Hej på er!!
Ny här på både mc och forumet Håller på med kortet och kikar efter hoj. Har fastnat helt för Street Triple, fick testa en kollegas igår och den har ju allt jag behöver.
Jag har inte för mycket pengar utan tittar på årsmodell 2010-ish, alltså förra modellen. Har ni några tips på vad man ska kolla upp? Är det värt att lägga till 30k för att köpa en 2013? Tycker dock att förra modellen är snyggare med sina runda lysen
Hej - Jag hade en 2014 Street R, sålde den tyvärr då familjen började gapa om husbil men det är ju tyvärr inte lösbart... smart att komma på i efterhand...
Hur som - jag valde då att köpa en billigare hoj för att ändå ha något att köra när tillfälle ges.
Jag köpte nu en 2010 Street R och den känns lite hetsigare/mer direkt i lägre farter men det beror nog på annan utväxling kombinerat med mappning/öppna filter etc...
Oavsett modell så är det fantastiskt lätthanterliga och roliga maskiner.
ABS är ju en positiv säkerhetsaspekt annars vill jag likställa dem.
Good Luck!
..........................................................................
Jag ringde Triumph märkesförsäkring och kollade försäkring. En 2010 kostar 8700:- hel och en 2015 kostar 15900 :-, underligt att det är sådan skillnad. Den nya har ju även ABS.
Får vara snabb på blocket, de verkar ju gå på samma dag.. Tråden här förklarar ju varför
~3500 hel/hel får jag ge för min 09:a R, 30 år och bor i Stockholmsförort. Men jag märkte att de genomförde en höjning den 1/5 för kollar jag nu så är det ~4500 istället, så det blir väl att slanta upp lite till nästa år om man har den kvar. Småsugen på att byta till nya Thruxton R efter att ha tagit en sån på en tur.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|