Om jag inte tar helt fel så är det en Traja som är med i Tron-Trailern?
http://www.youtube.com/watch?v=L9szn1QQfas
Kika ca 20 cm in i trailern..
Ducati Sport Classic 1000...
Om jag inte tar helt fel så är det en Traja som är med i Tron-Trailern?
http://www.youtube.com/watch?v=L9szn1QQfas
Kika ca 20 cm in i trailern..
Ducati Sport Classic 1000...
Hej,
Jag har en bonneville T100 2006 som jag funderar att byta stötdämpare på.
Jag funderar på Ikon 7610 eller 7614, eller yss RZ362.
Ha ni några erfarenheter av dessa dämpare ?
Jag är pensionär så jag åker inte speciellt racigt.
7614 är ställbara i höjd , snyggare och bara obetydligt dyrare, finns på http://www.britalianracing.se/index...jadring-stotdampare/ikon-stotdampare-bak.html
@ Thruxtonerich
Hade beställt DNA filter till Trajan från BR-Special Tuning, men de filter som du angav (54 mm) var slut. Enligt dem skall 57mm passa, jag känner mig tveksam. Vet du eller någon annan om de passar?
Svaret enligt nedan:
Hi Fredrik.
Thanks for your order.
We are currently out of stock of that particular size, sorry. We can substitute it with 57/120 at the same price. Dimensions are quite similar and it should clamp on to 54mm spigot OK.
PLEASE CONFIRM
När jag tog loss bromsslangarna så noterade jag hur de satt men lyckades slarva bort lappen jag skrev på. Har tidigare av Thruxtonerich fått klart för mig att den som har helt raka banjos sitter bak.Den som sitter fram har en banjo som har en svag böj och den andra har också en svag böj men böjer åt två håll. Någon som har lätt att kolla på sin hoj vilken som sitter vid oket och vilken som sitter vid handtaget?
Normalt brukar jag köpa slangar och ta loss de gamla först när jag ska byta men nu var jag tvungen att ta loss för att kunna mäta innan jag beställde.
Kollade lite snabbt och utan att kunna mäta så ser den övre ut att vara lite mer böjd och möjligtvis lite kortare. Övre böjs neråt och den nedre framåt, uppåt. Skillnaden för ögat är dock liten.
NO, det är väl vanliga kulor. 6302 med två täckplåtar.Vad är det för sort lager koniska eller??? Ifall det är koniske så måste det vara ett spel på ca 4hundeadelar iallafall annars så skär lagrena ihop.
Nu har jag monterat av hjulen på hojen, lossat bromsskivor och drev och är igång med att få av däcken.
Fy fan säger jag bara.
Lyckats kränga av framdäcket om halvt och få ut slangen, men lyckas fan inte kränga loss det. På bakdäcket lyckas jag inte ens att "break the bead" (vad nu det heter på svenska?) vilket inte var några som helst problem med framdäcket.
:svettig
Har inte hunnit kolla ännu. Det blir till eftermiddagen.Hur går det med lagren var hyllsan för lång eller??
Hemligheten är Biltemas "bead breaker"! Sen är det svettigt i a f. Fast man lär sig lite varje gång.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |