han började på 126 000:- om jag minns rätt, i början av våren, och nu dök den upp triumph-center
Det är en stammis här i tråden. Mycket gjort på den. Kika lite extra, så ser du massa godis.
Någon siom vill köpa mina TORs förresten?
han började på 126 000:- om jag minns rätt, i början av våren, och nu dök den upp triumph-center
Ledsamt att en hoj som någon lagt så mycket tid och pengar på är trögsåld! (skänker en tanke åt Zard och hans plånbok...)
Ledsamt att en hoj som någon lagt så mycket tid och pengar på är trögsåld! (skänker en tanke åt Zard och hans plånbok...)
Har du provat utomlands? Tyskland? Större marknad, fler tänkbara köpare - den är ju så speciell att man borde ha större chans att hitta rätt köpare "där nere".
Gick in på Ace cafe' och kollade efter en Vega-smäck som Marlon Brando har. Det hittade jag ingen men väl de här jeansen och jackan som jag inte tror gör bort sig på en Traja. Fast skydd det vet jag inte hur det är ställt med.
Triumph har ju gjort en jacka som är en kopia på den i Wild One, något för dig kanske?
Har skydd och allt
http://www.triumph.co.uk/uk/Clothing_News_14271.aspx
Härligt! Stockholmsmaffian (Ja, jag räknar även in dig JoWe i det gänget) rundar Vättern! Passa er östgötar/smålänningar/västgötar för nu kommer vi!
Den har tyvärr utgått
Haha härligt. Vi får hoppas att vädret kommer i närheten av det vi hade förra året
Synd, den är ju cool som stryk!
Aoria = Lite mer Film aktig musik där vi just nu håller på att lira in en Fullängdare som vi ska försöka få klart till i höst.
ja den är på Triumph Länna nu på försäljningsuppdrag, märkligt vad svårsåld den är - började på 125.000 í våras - men det förstod jag väl att det var en chansning! Går det så går det tänkte jag!
Men sen när jag inte lyckades få köpare när den låg under 90.000 - det förstår jag inte riktigt , men det är nog så att folk i allmänhet inte uppskattar att man gör avsteg från orginal när ny hoj ska inhandlas. Hojen är ju i bra skick även om det är några småkablar som måste gömmas bättre o lite annat småfix för att få den i utställningsskick..
Själv skulle jag ju tycka det vore bra att de dyraste grejerna redan fanns på en hoj jag skulle köpa - det som många sen sitter tex här i tråden och funderar och funderar på om det ska inhandlas eller inte..
- sen om man inte vill ha exakt smådetaljerna är ju en annan sak, smak och tycke.. Men de stora sakerna på den här är ju Wide Wheel Kitet från Triumph Performance USA som gick på en halv förmögenhet och sen avgassystemet som även det betingar en hel del..
Har fått en del svar på Blocketannonsen - många berömmer - men har även några som bara mailar och spyr galla.. märkligt vad folk ägnar tid åt att tycka illa.. Men jag tror iofs att Thruxtons överhuvudtaget har en begränsad kundgrupp.. kanske skulle man försöka över Tyskland - det var en bra idé - får prova det om det inte blir något napp hos någon av Triumph Centers kunder.
Som jag sagt tidigare, din fina hoj för under hundra är ett kap. Å är det nån jävla nisselasse som inte fattar att den är unik så hoppas jag ju att jag slipper tjöta med honom i den här tråden.
Låter riktigt bra.. Lite drömskt sådär.. Gör klart skivan så köper jag ett ex! Fan va duktig du är att lira förresten! Spelar ju själv bas med ett band fast det är mer punk-rock-pop typ... hehe
Det blir en tur åt Alingsåshållet, i sällskap med gammal go' BMW K75 S från 1980-talet (den 3 cylindriga 750:n, ni kanske minns?).Hojtur idag, någon??
Tack Det va kul att höra. Vi håller just nu på med att lägga just basen och det blir nog riktigt bra. Jag tjoar till när vi är klara. Har du nån länk till ditt punkrockpoppenroll band?
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |