Ser fram emot helgen, skall bli skönt att komma iväg efter allt slit med kåken.. pust!
Jag ser också fram emot helgen. Vi hoppas bli 5 härifrån å så ni 4 från stockholmstrakten + Thruxtonerich som möter upp i Tived. I år kan det bli 10 Thrux/ Bonnie som dundrar igenom lilla Gränna gamla vägen norrifrån. Mäktigt! Ingen som känner någon i Gränna som kan filma?
Hoppas verkligen att TCE får sprutt på sin hoj så att vi blir 5 härifrån. Alla som man nämner detta evenemang för tycker att det verkar såå kul å ja mä.
Just nu ser det mörkt ut, paketet har lämnat England, så med lite tur dyker det upp imorgon.
Det fanns en sak jag såg fram emot denna sommar och det var denna turen.
Lämnar besked efter kontakt med transportören vid 11 imorgon.
Har nu monterat tillbaka hela elsystemet på Hojen, så det possitiva är att om någon annan får problem så kan jag säkert hjälpa till. Vet numera var dem flesta kablar går
Det är gott att hjälpa andra TCE men nu hoppas jag av hela mitt hjärta att du och din vita Bonnei möter mig i Trollhättan kl 9 på lördag. Tillsammans med TMax, Speedtwin och Twintorsk.
EDIT: Men ta dig hit på något sätt så kan du ta min SV1000 och köra med runt. Eller jag kör SV1000 och du min Thrux. Hur du vill. Det får de andra godkänna. SV1000 är i a f en riktigt god twin. OM än inte en traja.
Klök.. Jag får avboka.. Har åkt på nån magsjuka efter roskildefestivalen.. tänker inte skaffa brunt säte till Annie.. Haha, tur man har humor
Klök.. Jag får avboka.. Har åkt på nån magsjuka efter roskildefestivalen.. tänker inte skaffa brunt säte till Annie.. Haha, tur man har humor
Fan så tråkigt, det är !!
Ser fram som fan mot detta det skall bli sköjj!!!
TCE jag kan komma förbi idag med lödkolv o allt så kan vi se om vi inte kan fixa till något.. slå en pingla så kan vi se på det..
Klök.. Jag får avboka.. Har åkt på nån magsjuka efter roskildefestivalen.. tänker inte skaffa brunt säte till Annie.. Haha, tur man har humor...
Tce- du kan ju låna min båge om jag nu måste sitta på dass istället för sadeln..
Fan så tråkigt, det är !!
Ser fram som fan mot detta det skall bli sköjj!!!
TCE jag kan komma förbi idag med lödkolv o allt så kan vi se om vi inte kan fixa till något.. slå en pingla så kan vi se på det..
SMHI visar inget regn, tvärtom vackert väder runt hela Vättern..
Inga fler västkustbor som vill haka på så här i sista stund. Det finns troligtvis rum om vi bokar nu. Hamre0, xyx...... kom igen och hör av er om ni vill med.
Kan som sagt tyvärr inte den här helgen. Nästa eller den som gick hade gått bra. Nåja, hoppas på fler chanser!
med tanke på det osäkra vädret...
Skall man åka med stil eller inte öppen eller inte öppen hjälm
Det lutar åt öppen.. man kan ju bara bli blöt
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |