Jag vill också passa på att tacka för en kanonhelg! Extra tack till vägvisarna och självklart björn för ölen!
Det blev 114 mil för min del, alla var soliga och torra
Det är så himla kul att du och din fina Bonnie är med. Hoppas att vi alla plus några till ses även nästa år. De vägarna vi har kört på förtjänar allt ett besök varje år. Ja jag kommer ju att köra dem redan till torsdag med min SV1000. Knyckt konceptet! Fast kollar ni tillbaka så var nog just svängen Vättern runt min ide' från början. Fast vägarna vi kör på är ju absolut inte min id'e. Där vill jag nog hylla TMax500 som är en jävel på att snoka upp vägar som svänger gott. Charlie C verkar också ha näsa för detta. Sen vet alla att jag är en jävel på att snoka upp saker att inhandla, Senaste tlllskotten till JOEBARTEAM.
Roligt att turen blev lyckad
Själv har jag en ny Jacka på G.
Skall bara skruva ihop min hoj förhoppningsvis imorgon, sedan blir det åka av....................
Tror du syftar på Zinkgruvan. Där står en skylt Godegård åt höger (grusväg!). Men kör förbi den skylten och åk via Mariedamm, och därefter mot Godegård. Inget grus, och in på den där extra krokiga vägen, du minns!Charlie C körde först och körde förbi en skylt som pekade dit vi skulle men han visste att det var grusväg så han körde till nästa skylt. Var var det?
Tror du syftar på Zinkgruvan. Där står en skylt Godegård åt höger (grusväg!). Men kör förbi den skylten och åk via Mariedamm, och därefter mot Godegård. Inget grus, och in på den där extra krokiga vägen, du minns!
OK! Hade för mig det var lite längre söderut men du minns säkert rätt.
Det stämmer som TMax skriver.. Tror det kom en andra skylt höger mot Godegård som också var grusväg direkt (där vi svängde in men ångrade oss) så det är tredje skylten mot Godegård från Zinkgruvan räknat som man ska köra på...
Stort tack för en väl uppstyrd träff i helgen boys!
Hade roligare än på länge
Rikligt med kurviga vägar, underbart väder och gott sällskap.
Efter att ha varit tveksam till dyra bakdämpare tidigare har Svea Rikes tjälskottsfyllda vägar fått mig att ändra uppfattning. Öhlinare kommer att inhandlas efter semester, alternativt ett njurbälte..
Tack än en gång!
Här kan ni sukta efter en gott moddad traja:
http://www.bikeexif.com/triumph-bonneville-12
Riktigt hur insprut med kombinerad FCR 41 funkar vette tusan?
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |