BJN
Avliden medlem
Hur fan kan man lägga en REAhelg precis innan löning? -Helt vansinnigt. -Eller så får jag min lön efter alla andra 27de.
BJN: Jag snittar också 0,6 l/mil. Hos mig är fälgar och däck i originaldimensioner, så jag "vet" att siffrorna stämmer.
Det är obegripligt att lägga rea så innan löning. Sen fattar jag ingenting längre. Mattelärare som jag är så får jag inte räknandet att stämma. kan någon hjälpa mig, var tänker jag fel.
Såg en gul Daytona som jag ville ha. Bestämde mig för att köpa. Check! Sen blev det lite omständigheter som gjorde att jag avstod. Alltså + 28000 kr.
Kollade vad alla jobben på hojarna skulle gå på den här vintern inklusive byte av bakdäck på Suzukin. 18000 kr. Jag köper material och delar för ca 3000 kr och gör jobbet själv. Solklart 15000 kr plus.
28000 kr + 15000 kr = 43000 kr ( ganska säker att jag räknat rätt)
Jag skulle alltså ha 43000 kr att spendera fritt eftersom jag sparat in dessa pengar men det har jag ju inte. Vart tänker jag fel? Hjälp mig nu.
Pysselkväll på altanten resulterade i a f i verktyg för att lossa kammarna a lá thruxtonerich ( notera att mina är blanka), verktyg för att banka ner packboxarna och nya dB-killers till mina Toga. Vet inte hur många tusen till jag ska plussa på här men några. Fast det blir ju ändå inte rätt. Hjälp mig !