Finns det nån som kör med 120 däck fram?
Funderar på att gå ner på 17" fram med 3.5" fälgbana så att man kan slänga på lite roligare gummi på hojen.
Vill mest veta om det får plats?
Nån som har input?
Jag har 17 3,5 fram funkar grymt tycker jag. Och ja det får plats men lite trångt är det. Lite bökigt när man skall ha av o på bromsoket, men det är det värt.
Jag upplevde det lite trångt o bökigt vi montering o demontering av hjulet. Men det är inget som man inte löser.
Ja det är när man trär av o på oket på skivan. Men som sagt inget stort problem.
Hur löste du hastighetsmätarproblemet???
Jag hittade en mätar snäcka från en äldre modell son hade 17" hjul men jag kommer inte ihåg vilken det var. Tror det var en Triumph legend. Jag vet att det var en gammal modell iaf.
Jag hittade en mätar snäcka från en äldre modell son hade 17" hjul men jag kommer inte ihåg vilken det var. Tror det var en Triumph legend. Jag vet att det var en gammal modell iaf.
Så jag bytte min gamla stånka till en lite sportigare variant, 2010 års modell 350cc.. Funderar på att byta nick, vad tycker ni, stånktorsk eller singeltorsk?
Passade den rakt av?? Legend har 17" fram och reservdelsnr. skiljer inte så mycket vilket inte betyder nått alls förstås men man kan misstänka att man "återanvänder" gamla delar för att hålla ner kostnaderna.
Legend: T2001165Speedo drive assembly 1443:-
Thruxton: T2001160Speedo drive assemblyTYPE 002 1443:-
Singeltorsk. -Men vad är det för hoj??? Är inte så bekant med enstånkor.
Var det någon som var på mc-mässan? -Och i så fall, var det något att ha, eller var det samma skit som vanligt?
Totalt ruinerad? Jajemen! Får leva på bensinångor och slipdamm nu fram till sommaren. Vilken tur att det börjar bli dags för drivpaketsbyte+nya däck till båda hojarna då Kan man sälja frugan kanske?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|