Det ser ju inte så kul ut just nu men som man frågar får man svar
Blir ju sjukt cleant med ISR prylarna i alla fall. Som sagt så är all el dragen och allt kopplat på vänster hand. Man får ju nästan slänga på en plingklocka eller nåt så det inte ser för naket ut
Nä planen är att kapa pinnarna lite så det blir lite tightare och mer race.
Ja de dönar som bara den,...... Slutar nog med att jag får lägga den där timmen på att skifta fram och tillbakaför att slippa råka ut för ombesiktning.
Slutar nog med att jag får lägga den där timmen på att skifta fram och tillbakaför att slippa råka ut för ombesiktning.
Pass opp på ISRs kontakter bara. Själva "hållarna" är i tokbra "Acke-kvalitet", kontakterna/brytarna verkar han ha köpt på ÖB. Har du de vita knapparna som skall kopplas till pulsrelä, eller de vanliga brytande/slutande?
Middleton! Ska bli kul att se hojen när den är klar!
Langa gärna upp en bild
Iom ny gasrulle och nytt gashus så blev vajerändarna lite för långa.
Jag har nu knipsat vajern och svarvat till två fina nipplar i mässing. Jag har rengjort vajern med kemisk bensin. Tossat till änden så att den ser ut som ett skatbo och tanken är att löda på vanligt lödtenn (har läst om det på nätet).
http://www.classicmotor.se/artiklar/artiklar/20100928/lod-vajernipplarna-sakert/?page=1
Tyvärr hoppar lödtennet av skatboet likt vatten från Goretex.
Någon som har tips/erfarenhet av detta? Får jag bara till det med gasen så känns det som att jag har ca 3 timmar meck kvar till start! Grrrrrrrrrrrrr.......
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|