BJN
Avliden medlem
Så har även jag klarat av en provtur på ca 10-talet mil med vardera hojen. Hojarna funkar bra men inte min högra armbåge och vägarna är kass. Armbågen ska jag ringa om i morgon och förhoppningsvis så löser en cortisonspruta det problemet för ett tag. Räknade efter och kom till att mellan 20 och 30 cortisonsprutor har jag fått i mina armbågar. Dessutom är jag opererad sammanlagt tre gånger i båda armbågarna. När det var som värst kom jag max två mil på hoj. Sen var det omöjligt att greppa styret. Vill verkligen inte ha den här hojsäsongen på det sättet.
Vägarna lär väl bli bra när det kommit några rejäla regn och spolat bort det fina damm som ligger över många vägbitar och fick mitt bakhjul att släppa rätt otäckt i tre kurvor i dag. Körde Suzukin och är inte så rädd om den som jag är om Thruxton annars hade jag väl tagit det lite lugnare efter första släppet.
Ta det försiktigt. Har hört att det här fina dammet varit ett problem på många ställen.
Vägarna lär väl bli bra när det kommit några rejäla regn och spolat bort det fina damm som ligger över många vägbitar och fick mitt bakhjul att släppa rätt otäckt i tre kurvor i dag. Körde Suzukin och är inte så rädd om den som jag är om Thruxton annars hade jag väl tagit det lite lugnare efter första släppet.
Ta det försiktigt. Har hört att det här fina dammet varit ett problem på många ställen.