Underbar maskin du har där!
Var riktigt snygg i den färgen.
När fick hojarna 865cc istället för 790cc?
Vilket är mest optimalt om man får för sig att köpa massa trim grejer förknasare eller sprut?
Var nära att köpa mig ett par sånna här skor på JohansMC också.
Har ett par Dainese Amfibio som jag haft ett tag men vill ha nått mer civilt.
View attachment 392801
När fick hojarna 865cc istället för 790cc?
Vilket är mest optimalt om man får för sig att köpa massa trim grejer förknasare eller sprut?
Jupp är en stor fan av Clint Eastwood så därav namnet.Klart snygga! Har de några skydd eller är de helt civila?
Nu måste jag fråga dig; CALLAHAN är det som Dirty Harry Inspector 71?
Folk har frågat mig om inlägg jag gjort mitt i natten. Brukar vakna minst en gång varje natt. Fast du verkar mer regelmässigt göra dina inlägg mitt i natten. Dyngnsrytm?
X-Street WP Blue
Trendig sko i narvat skinn.
Vattentät tack vare membran.
Skydd över ankeln.
Gummisula.
Thruxton 900 kom 2004 och var den första hojen i Bonnevilleserien som hade 865-motorn. Den har alltså aldrig haft 790cc. Bonneville T100 var nästa och den vanliga Bonnevillen sist. Omkring 2005 - 2006 tror jag. 790-motorn och 865-motorn såldes parallellt något eller några år. Scramblern har också alltid haft 865cc.
När det gäller trim finns ju samma grejer både till sprut o f-gasare..samma motor..problemet med sprut är att det är lite krångligare att "ställa in" men har man utrustningen o kunskapen är det kanske lika enkelt som f-gasare. Det finns ju olika mappar att ladda ner från nätet och det går ju också för den kunnige att göra sina egna mappar. Jag kan för lite om sprut, så jag tycker iallafall att f-gasare är enklare och framför allt mera retro. Och meka med f-gasare är ju också retro..inga jävla datorer och andra konstiga maskiner, he he. Faan, det låter riktigt bakåtsträvande!!
Lite bilder som en kompis tog förra helgen. Hoppas att det blev rätt format...
View attachment 360976View attachment 360977View attachment 360978View attachment 360979View attachment 360980View attachment 360981
En kugg fram brukar väl motsvara ungefär 3kugg bak.
Snygg bild AdventureRider!
Trevlig grustur igår.
Kul att ni gillar bilden. Vad jag vet har inget hänt med motorkåpan. Sitter triump orginal motorbågar framför och så är skyddet för kedjan borta. Det väger nästan ett kiloDet har hänt nåt väldigt intressant med motorkåpan.. vad är det undrar en nyfiken?
Kul att ni gillar bilden. Vad jag vet har inget hänt med motorkåpan. Sitter triump orginal motorbågar framför och så är skyddet för kedjan borta. Det väger nästan ett kilo
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|