Det var säkert jag om det var strax efter kl 16....och en svart bonneville? På väg söderut på säröleden när jag var ute o brände med min gula yamma o tjejen på thruxen i söndags. Nån härifrån?
Det var säkert jag om det var strax efter kl 16....och en svart bonneville? På väg söderut på säröleden när jag var ute o brände med min gula yamma o tjejen på thruxen i söndags. Nån härifrån?
Mötte förresten en röd thruxton med passagerare på motorvägen norr om kungsbacka på väg norrut och en svart bonneville? På väg söderut på säröleden när jag var ute o brände med min gula yamma o tjejen på thruxen i söndags. Nån härifrån?
Den röda thruxton du mötte var jag och tjejen som var på väg från Malmö till Vänersborg, för farsan fyllde år.
Var lite osäker på om det var en thruxton eller inte, svårt att se när hojen är så mörk, men jag kommer ihåg er för du hejade så glatt från den gula hojen. och vi hade inte mött så många hojar innan, sen genom Göteborg såg vi fler hojar.
Såg även den andra svarta thruxton hojen som du nämde, strax norr om Göteborg.
Det var nog den sista längre turen för i år, för nu börjar det bli lite kyligt när man åker
Lägga på ny lack eller slipa ner, ta väck rutorna o ha en sidenmatt finish?
Håller med Alikzus bort med dom!
Finns så mycket snyggt att titta på ändå på dessa maskiner så den klarar sig utan.
Visst lite Cafe Racer känsla men cleant är ändå snyggt och vinner ofta i längden.
Funderar på att slå en pling till JohansMC i morgon och slå till på 06an dom har inne.
Velar som bara den nu.
Ny eller beg förgasare eller sprut hmmmm.
Jag håller med Twintorsk. Visserligen så gjorde jag själv inte så, men jag hade nytt som ett krav den här gången, ty jag har ingenstans att meka om det skulle uppstå problem. Istället så kommer jag få problem/svårigheter om jag vill trimma ordentligt.
Jag har också givit upp och hojen står inne, anpassar sig till den nya miljön och vilar sig efter en inte alltför ansträngande säsong..bara drygt 150 mil blev det..nu väntar lite "pyssel" under vintern. Jag har en lista på 15-20 punkter som, om lusten infinner sig, ska åtgärdas. Just nu ligger fokus på min nya dator med kringutrustning!Då var den här säsongen till ända - ja jag vet - de borde säkert pallas upp, men beslutet är uppskjutet utifrån om jag skall skruva dit/bort något. Verksta´n medger som synes inte längre ett fritt agerande - pjäserna o möblemanget måste flyttas runt, i ett i nuläget oklart, sinnrikt system.
1014
Får tyvärr säga att jag kommer o lämna denna tråden för Trajan kommer o ersättas av en trial o crossbuss för o köra med min pojk. Tack för goda råd o tips. Kommer o sakna denna hoj..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|