OK Jockewictorsson - jag hoppas jag förvaltat arvet väl! Det har inte blivit så mycket kört, dock fler tillfällen än på "Aluminiumlådan"... Har moddat lite. Det fanns egentligen ingen anledning - cykeln var i mycket gott skick o rätt modifierad, men det är alltid kul att sätta sin prägel (även om det inte alltid blir till det bättre...).
Jag har endast ändrat lite ovidkommande kosmetika enl. lista. Skickar några bilder i taskigt fotoljus om nu någon sitter o funderar över vad som blir bra/mindre bra under vinterns "modplaner". Anmärkning -Det är maffigt att stå bakom två Thruxar på tomgång...
Följande är tillagt/utbytt:
- Tankpads Sida TRIUMPH original JOHANS MC
- Tankpad Baksida Tank JOHANS MC"
- Kåpa Främre Drev Aluminium svart MAS
- Vänt Fästen Backspeglar
- Lock Fästen Backspegel "British Flag" NEW BONNEVILLE
- Svarta Muttrar Bakdrev TASTY PARTS
- Broms- o Kopplingsgrepp RIDEITMOTO
- Kedjeskydd Svart MAS BEST FOR BRITTS
- Kåpa Främre Drev LSL Svart BEST FOR BRITTS
- Fotpinnar Svarta Främre o Bakre OUTLAW RACING
- Stötdämpare BITUBO BRITISH RACER (Svag för dämpare med behållare...)
- Bult Stötdämpare JOKER BRITALIAN RACING
- Kåpa Kopplingsarm, Mothåll Kopplingswire, Gummihylsa OILY HANDS
- Blinkers JOHANS MC (Misslyckades att fixa de främre - tillfällig lösning - får byta relä/koppla in ett motstånd)
- Strålkastarfäste JOKER BRITALIAN RACING
- Flyttat ned Instrumentpanelen
- Gaffelstabilisator NORMAN HYDE
- Gaffelbälgar JOHANS MC
- Hållare Tändningslås JOKER BRITALIAN RACING
- Miniskylt Regnr BRITALIAN RACING jämte egentillverkad hållare
- Rattar Förjustering Gaffel Svarta NEW BONNEWILLE
- Kabelhållare Aluminium NEW BONNEWILLE
- Aluminium Bult (Handdragna) Svarta Cuts, Sadel o Sidokåper NEW BONNEVILLE
Konstaterade att närmast anhörig endast noterade bytet av Broms- o Kopplingsgrepp. Pärlor...
Under vintern kommer jag byta drivpaket o byta färg på bakdrev o kedja - till vad är just nu oklart samt byta till 4,25"/4,5"-fälg o 160-däck. Hade väl en idé om inverterad framgaffel, men efter att ha frågat PANZAA o insett min tekniska begränsning + att det att det inte blev helt gratis om man ville ha ekrade fälgar, så är det framflyttat till en odefinierad framtid...
View attachment 393537View attachment 393538View attachment 393539View attachment 393540View attachment 393541View attachment 393542View attachment 393543