Tack! Och tack för svar!
Låter ju bra, då ska det nog gå bra att få till en snygg lösning. Tror blecken skulle följa med, eller så ingick de i nåt "rekommenderat paket", ska kolla noggrannare inför beställningen när pengarna kommit in på paypal
Ja shorty får det nog bli! Men beslutsångesten slutar ju inte där utan det finns både kromade och svarta.. De svarta tror jag skulle bli jäkligt snygga ihop med svart-inlindade rör. Fast lite ska ju hojen glänsa också
Låter ju bra, då ska det nog gå bra att få till en snygg lösning. Tror blecken skulle följa med, eller så ingick de i nåt "rekommenderat paket", ska kolla noggrannare inför beställningen när pengarna kommit in på paypal
Ja shorty får det nog bli! Men beslutsångesten slutar ju inte där utan det finns både kromade och svarta.. De svarta tror jag skulle bli jäkligt snygga ihop med svart-inlindade rör. Fast lite ska ju hojen glänsa också
Ännu en lagom t-max tur man missade!
Välkommen! Jag besiktigade min dom första gångerna med den setupen, inga problem för mig.. har några monteringsbleck för stötdämparplaceringen att avvara om det inte följer med. Själv flyttade jag bak mina då jag kör en del med sadelväskor..
Och ljudet... köp ett par shorty! Tror ingen här inne har såna?
Original förstör ju hela grejen.. mötte en med TOR dämpare igår och han hördes inte alls över mina diskbänksmegafoner