TMax500
Kör alla sorters hojar. Live and let live.
- Gick med
- 20 Apr 2009
- Hoj
- Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Mycket diskret fäste till väskorna! Väskor behövs ju ibland, precis som du skriver. I vart fall om man skall köra mer än en dagstur.
Känner inte igen det där med glipa vid baklampan från min montering. Däremot ger gummipackningen en ganska rejäl "sarg" som först störde mig lite (på 50 cm avstånd), men som jag inte ens såg nästa morgon. Det är lätt att man stirrar på detaljer, detaljer som försvinner in i helheten när man kommer tillbaka nästa dag med nya ögon.
View attachment 399629
Det där med jordkabel runt fästet hängde jag inte med på. Men jag har heller inte läst fysik sedan jag gick ut 9B på högstadiet. (5:a i fysik, dock!)
Har du inte samma kablage på dina som jag har på mina?
View attachment 409221
Känner inte igen det där med glipa vid baklampan från min montering. Däremot ger gummipackningen en ganska rejäl "sarg" som först störde mig lite (på 50 cm avstånd), men som jag inte ens såg nästa morgon. Det är lätt att man stirrar på detaljer, detaljer som försvinner in i helheten när man kommer tillbaka nästa dag med nya ögon.
View attachment 399629
Det där med jordkabel runt fästet hängde jag inte med på. Men jag har heller inte läst fysik sedan jag gick ut 9B på högstadiet. (5:a i fysik, dock!)
Har du inte samma kablage på dina som jag har på mina?
View attachment 409221
Last edited: