Hej. Här kommer en bild på min hoj, som den ser ut för närvarande. Ska nog lacka bakljusfästet svart senare.
Några thruxtonägare från sthlm här? Har sett ett par stycken. Sen måste jag väl vara yngsta ägaren, 22 bast?
hepp!
Ny här.
någon av er som ska till Brittaniarallyt i Gränum nästa vecka?
tjena/R
ps. slänger me en bild på min Traja. Ingen Thruxton men rätt kit ändå
hepp!
Ny här.
någon av er som ska till Brittaniarallyt i Gränum nästa vecka?
tjena/R
ps. slänger me en bild på min Traja. Ingen Thruxton men rätt kit ändå
Låter kanon!
Skall vi träffas vid shell i Fjärås vid 12 tiden?
Men vi får ju bli några fler..
Det låter bra! @BJN (m fl): jag vet några schyssta småvägar som leder till Shell i Fjärås. *surprise =)* Om man inte vill köra E6:an, alltså...Låter kanon!
Skall vi träffas vid shell i Fjärås vid 12 tiden?
Men vi får ju bli några fler..
Hej. Här kommer en bild på min hoj, som den ser ut för närvarande. Ska nog lacka bakljusfästet svart senare.
Några thruxtonägare från sthlm här? Har sett ett par stycken. Sen måste jag väl vara yngsta ägaren, 22 bast?
Nä, det lär inte bli så långt. Vi startar ju relativt sent (12.00). Skall man sedan hemåt under den sena eftermiddagen, då blir det inte (hinner man inte) så långt.Jag sa ju ja till en tur tidigare och är fortfarande intresserad men det beror lite på hur långt ni har tänkt er att köra. Blir det mer än 50 mil totalt för mig så backar jag nog ur. Så är det ju lite beroende av vädret också. Ser det ut att bli regn mest hela dagen så är det ju inte så kul.
Jag sa ju ja till en tur tidigare och är fortfarande intresserad men det beror lite på hur långt ni har tänkt er att köra. Blir det mer än 50 mil totalt för mig så backar jag nog ur. Så är det ju lite beroende av vädret också. Ser det ut att bli regn mest hela dagen så är det ju inte så kul.
Nä, det lär inte bli så långt. Vi startar ju relativt sent (12.00). Skall man sedan hemåt under den sena eftermiddagen, då blir det inte (hinner man inte) så långt.
Det finns en del vägar värda att köra där man ändå aldrig är särskilt många mil från "stora vägen" - om man tröttnar i gashanden eller känner att man behöver åka hemöver.
Jo, vädret är förstås en faktor. Blir det regnigt är det inte kul...
Vi får väl kika på hur det ser ut senare under veckan. Blir det kass på söndag kanske lördagen ändå är ett alternativ.
Du Björn, vilken sjysst jacka du har på avataren! Har du ngn bättre bild med den på?
Klar vädret spelar in. det kan bli lite trångt för mig på lördag men det går nog att ordna om det är bättre väder än på söndagen.
Blir det vi då:
Speedtwin
BJN
TMax
?
?
Vi kan ju sluta med att åka till Varberg o ta en glass eller så.
Just nu så ser det ut att bli bäst väder på söndan, men det hinnet ju ändra sig.
Tjena! Grym hoj du har köpt! Riktigt bra kap med tanke på priset! Grattis! Ang 2-1 system så finns måste jag säga att Arrow systemet är det klart snyggaste på scramblern. Och grymt ljud! Även det med db-killer som du lätt tar bort. Polaren har en på sin scrambler (se nedan)! Älskar att ligga bakom honom när vi är ute och kör och lyssna på mullret. Jag tycker också att hans scrambler är riktigt jävla snygg med det lite lägre styre han har. Kankse ngt att fundera på?
jag ska till britannia-rallyt.. har ingen thruxton men farsan har..
hejsan! nybliven nöjd Thruxtom ägare.. en svart -04. lite frågor- tycker den är lite hög- skulle vilja sänka den.. nå tips, funderar även på att byta styre.. blir lite trött av original styret.. har kikat på Rask sida,, dom har ett clip on styre.. har även kikat på deras pipor. jag har triumph effekt pipor på nu- helt ok.. men finns det ännu bättre...
hejsan! nybliven nöjd Thruxtom ägare.. en svart -04. lite frågor- tycker den är lite hög- skulle vilja sänka den.. nå tips, funderar även på att byta styre.. blir lite trött av original styret.. har kikat på Rask sida,, dom har ett clip on styre.. har även kikat på deras pipor. jag har triumph effekt pipor på nu- helt ok.. men finns det ännu bättre...
Tjena! Jag bor i Sthlm! Har sett en hel del thruxtons på gatorna och faktiskt snackat med ett par stycken och försökt värva dem till SH men tydligen utan resultat. Kul att du hittat hit.. fast du har ju varit reggad ett tag ser jag. Haft annan hoj innan?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|