1. R1-ok, grym skillnad i bett (kan iofs som någon föreslog bero på beläggen, men de blåa är dessutom fräckare).
2. R1-bromspump, nu snackar vi skillnad, mycket mer lättdoserad och med mer "kraft fast med mindre tryck på handtaget".
3. Stålomspunna slangar, Ger inte så vansinnigt mycket, lättare att dosera precis på gränsen till låsning där gummislangarna har lite "flytande låsningspunkter (upplevde jag iaf).
Testa gärna att slänga på fräckare belägg till orginaloken, passa dig för rena racingbelägg bara. Och hittar du SSslangar så passar dessa även med "blåfläcksoken". (På vissa blir vinkeln vid anslutningen inte optimal ur posersynpunkt men funktionen påverkas inte)
//Peter
Edit: Skulle vara roligt att testa R1pumpen med resten orginal, skulle kunna ge "skönare"känsla även i de oken.[/QUOTE]
------------------------------------------------------------------------
Sås sa flickan.
nu har jag en liten hög med "bluespot" från R1 det är OK, belägg, slangar och bromspump jag har fått
Nu skall det bara på, det ligger i garaget ännu.
Något att tänka på? jag såg att det är en liten knick (ca 90/grader) i mitten av slangarna, går R1'ans slangar att bulta på?
Bromshandaget var inte med men det skall väl gå med det gamla, eller hur!?