Nu äntligen är allt klart
Det enda Bike i Trollhättan fann att anmärka på var att några länkar hade skurit, så kedjan bör bytas, Dreven var fortfarande ok, kedjan till trotts.
Ett visst rassel från troligtvis kamkedjesträckaren kunde noteras efter att man varvat upp motorn och sedan släppt rullen så den få varva ned av sig själv.
Någon som bytt kamkedjesträckare och till priset av xxxx:-? själv eller hos verkstad, är detta JÄTTEkristiskt eller tillhör det modellen?
Bike tyckte att det inte va någon fara alls, har ni andra erfarenheter?
Och den konstiga osvängbarheten berodde naturligtvis på för lite luft i framdäcket, 1kg för lite......
Ja så jag tror faktiskl jag blir med båge igen ......Nu är det till att boka bankurser, så att man får lära sig hantera maskinen och dess egenheter
Något bra tipps? jag sökte på SMC och där hänvisas man till lokalavdelningen
lokalavdelningen sthlm hade en inaktuell sida där inget alls stod om vårens planer. eller hänvisningar andra förslag.
mvh NLX567
Det enda Bike i Trollhättan fann att anmärka på var att några länkar hade skurit, så kedjan bör bytas, Dreven var fortfarande ok, kedjan till trotts.
Ett visst rassel från troligtvis kamkedjesträckaren kunde noteras efter att man varvat upp motorn och sedan släppt rullen så den få varva ned av sig själv.
Någon som bytt kamkedjesträckare och till priset av xxxx:-? själv eller hos verkstad, är detta JÄTTEkristiskt eller tillhör det modellen?
Bike tyckte att det inte va någon fara alls, har ni andra erfarenheter?
Och den konstiga osvängbarheten berodde naturligtvis på för lite luft i framdäcket, 1kg för lite......
Ja så jag tror faktiskl jag blir med båge igen ......Nu är det till att boka bankurser, så att man får lära sig hantera maskinen och dess egenheter
Något bra tipps? jag sökte på SMC och där hänvisas man till lokalavdelningen
lokalavdelningen sthlm hade en inaktuell sida där inget alls stod om vårens planer. eller hänvisningar andra förslag.
mvh NLX567