jpe70
Twinverkstan
Njaeä... du och Anehall har spritt ut era hojar, det vet jag ju. Det kanske finns fler som gjort djupdykning i den gamla twinnen och fått grejer överDu hade inte nån särskild person i åtanke Skruvar har jag liggandes i massor, saknar fortfarande mer vitala delar. Vilken skruv behöver du? De lite större som sitter på pinnbultarna, med gummipackning? PM eller bild så fixar jag det!
Hur som helst, det jag saknar är en av de skruvar som sitter med bricka och gummitätning i ventilkåpan. Det finns 6 st av samma längd och 2 längre, jag har dragit av en av de korta. Bifogar bild med dem inringade.
Har du möjlighet att lägga en i ett kuvert och "maila" räddar du helgen. De jag beställt på Bike Trollhättan lär inte dyka upp förrän nästa vecka
Försökte mig på en kväll i garaget igår för att byta framdäck på Laila's hoj och borra ur den resterna av skruven ur kamaxelöverfallet. Fick visserligen ur skruven men lyckades samtidigt spräcka toppkåpan på gixxern (utan att få däcket bytt) och knäcka ett borrstål som gjorde ett snyggt jack i lagerbanan på överfallet
Detta är inget TRX-år...