Skönt!
Jo, säsongen har nog tagit slut. Hade själv hiskeliga problem att hålla mig på vägen förra söndagen. Höll på att bränna av på motorvägen utanför Vagnhärad, framhjulssläpp... Läste sen om olycka i andra filen, räddningstjänsten sade att det var mycket halt. Fram tills dess hade det varit torra vägbanor, men just där hade det blivit fuktigt (och kanske skitasfalten som SMC anmält spelade in också?). När jag kom in på den inre vägrenen fick jag fäste igen och kunde styra tillbaka.
Men då var det ju du.... Du brände om mig i min vita Volvo 945, och jag hängde på dig ett tag där för jag trodde nog nästan det va du, skulle precis börja vifta med helljusen men så helt plötsligt, ja jag vet inte vad som hände men du flaxade runt som en skadeskjuten kråka på vägen och sedan vek du av mot högerkanten och hade fullt sjå och få stopp på eländet, jag hade fullt av bilar bakom som som vanligt låg allt för nära och allt blev så hastigt så jag han inte med, sedan blev jag helt enkelt för långt bort, men jag tänkte nog att jag skulle se något inlägg här om det hela. skönt att det gick bra för dig i alla fall.
I ställer för min tidigare TRX, som ju "Calleberg" här på forumet köpte, står det en blå/svart/sliver BMW K1200S 2008 i garaget, har gått endast 491 mil med MASSOR av godis på. ABS, EWS, DWA, ASC, ESA, RDC. (tjuvläste i instruktionsboken.....;-) kom med gjorde BMW Väskor, med innersäckar, stor (ful) GIVI toppbox med ryggkudde, bagster med tankväska, samt Laser system. Samt en himmla massa herrjösses hk och nm, den är lååååång som en buss, en hjulbas på 1572mm!! samma som gammla Suzuki 1100EF om jag inte minns fel, Hahahah...det är så långt att dom inte ens vill skriva det i instruktionsboken, våra TRX:er har ju 1450, nu såg jag att GSXR 750 hade 1390...(låter kul) nåväl för att få den svängbar så ställer man ESA:n i "sportläge" då höjs fjädringen liiite i bak, det blir ju då en aningen brantare styrvinkel och vipps har man gjort den liiite mera svängbar. Får se hur väl man lyckats göra en buss svängbar. Nu om något får man väl jobba med "aktiv" motstyrning....;-)
Ha det bäst alla, bara "några" veckor kvar till våren...;-)
Hälsar nlx 567