Dags för lite godis!
Tysk-Tomten var förbi jobbet idag och lämnade av en del smått och gott
Om någon därute behöver ett ventiljysteringsverktyg så råkade jag köpa ett extra till bygget!
Det känns samtidigt skönt som helt jäkla vansinnigt att handla delar på det här viset. Menmen, smakar det så kostar det gissar jag.
Jag investerade in en trimkrök för tillfället då jag insett att jag kommer ha tillräckligt på tapeten och inte kommer bygga ett eget förrän senare, om det blir alls. Det blev ett Devil 32mm(inner) som bör bli ganska bra med min topplocksportning, eller vad säger Doktorn?
Det vart även en ny 96mm Wiseco plugg.
.....och en uppsättning Mikuni TM34-B65 som egentligen är avsedda för SZR600, men förhoppningen är hög att dem passar ändå det är samma motorer....
Trevligt med färdigmonterat med chokepinne och allt klart
Skall vara grundjysterade för applikationen också tydligen om man nu tror på dem.
Det blev även fram/bakdrev/mutter/lås och lite cylindermuttrar och annat som tex aluminium mittplugg till statorkåpan.
Och så fick man ju den så fina tyska gula boken också
Pratade med lackeraren idag och han sa att mina bitar blästras på måndag och lackas på tisdag, så förhoppningsvis får jag grejjerna på tisdag.
Dem har varit sena förr(jätte) så vi får väl se hur det går
Nu undrar jag bara hur fasen jag skall få ihop till borrning, balansaxel, trimkam och allt det där andra man behöver som motardhjul och en massa ny plast och och och och och och och