Jag hade vrålat rakt ut om att få häva köpet.
Men!! jag känner inte igen mig på bemötandet. Köpte en begagnad Yamaha MT03 06a som gått ca 400 mil. Efter 2 månader var det kondens inne i instrumenteringen detta åtgärdades efter 5 dagar, har efter det fått kopplingswiren bytt 2ggr, justerat TPSen 2 gånger samt bytt den 2 gånger, till detta kommer att ljuddämparen är bytt 2 gånger pga invärtes haveri och allt på garanti inom 7 dagar. Tycker själv att det är dåligt att grejorna inte håller men har själv varit imponerad över YC HBG:s superba syn på kundvård
men hallå... vi pratar om YC i Hbg, fd. Rg Motor... Ralle & Glenn
finns det NÅGON Mc firma som vet hur man stavar service så e det dem 2...
hade glapp i min sving, den "vanliga" garantin hade gått ut, bara elektronik & motor (den 5:åriga kvar)
lämnar in hoje, på morgonen.. dom sms:ar på eftermiddagen att hojen e klar, kommer dit.. näfan.. detta tar "vi" på garantin !!
jag var även upp o fick mitt styrlager åtdraget dagen innan bes. precis vid stängningsdag... pris .. nada.. då körde jag upp med en tårta till kaffet på fredagen
Polaren köpte en R1 04:a på YC...1800 mil... service vid 2000...sedan började den slira, bytta hela kopplingen utan strul
sånt sprids bland vänner.. kanske därför många kör Yamaha i Hbg
// Henke