Är hojen tillbaka i din ägo och ok?
Ja den är tillbaka, och helt ok!
Har haft den i ett par veckor nu, anledningen till att jag väntade med bråket var att jag ville ge dom en ärlig chans att lösa situationen.
Bättre förslag... jag vet inte riktigt, men att personer som inte har med ärendet att göra skall börja maila och fråga Yamaha vad de tänker göra är för mig ganska knasigt. Lite av attityden att "vänta, jag skall bara hämta alla mina brorsor så kan vi slåss sen".
Däremot är det ju jätteintressant att se här i tråden vad du fått fram då det är du som råkat ut för problem, men något jag lärt mig är att man aldrig skall föra någon annans talan.
De som har problem med Yamaha skall självklart ta kontakt med Yamaha, men när man inte har något problem med de så skall man inte söka problem heller.
Håller du inte med så tycker jag att du ringer till tillverkaren av din TV du har där hemma och frågar hur de skulle göra utifall den gick sönder... vad tror du att får för svar? Självklart ett svar som du gillar för du har inget fel på den just nu... men den dag du får det så kanske det är annat ord i skällan.
En person som bråkar är bara lite irriterande, 1000 som bråkar kräver förändring
Last edited: